نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه افتتاح شد

۰۹م آذر ،

با حضور وزیر ارشاد/

دویست و بیست و دومین نمایشگاه کتاب استانی و هشتمین نمایشگاه سراسری کتاب کرمانشاه، امروز نهم آذرماه با حضور سید محمد حسینی،در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش هنرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اداره ارشاد استان کرمانشاه در آیین افتتاح این این اتفاق فرهنگی جمعی از مسوولان فرهنگی و هنری و استانی و محلی نیز حضور دارند. این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر داخلی از سراسر کشور از (۱۰ تا ۱۵ آذر) آماده پذیرایی از علاقه مندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

نشر معارف اسلامی و اعتبار رفیع کتاب، اشاعه فرهنگ کتاب در جامعه، افزایش سرانه مطالعه، حمایت از پدید آورندگان آثار مکتوب، ترغیب خانواده ها به قرار دادن کتاب در سبد خانوارها، گسترش و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در همه اقشار و دسترسی آسان به کتب مورد نیاز مردم، از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.

همچنین در این نمایشگاه ۵۰۰ میلیون ریال یارانه کتاب در نظر گرفته شده که براساس مدرک تحصیلی اشخاص قابل پرداخت در طول برگزاری نمایشگاه کتاب در این استان قابل پرداخت خواهد بود.

ضمنا تخفیف در نظر گرفته شده برای فروش کتب در نمایشگاه ۴۰ در صد است که ۲۰ درصد از طریق بن خرید کتاب و ۲۰ درصد نیز از طرف ناشران خواهد بود.

اجرای تعزیه و شبیه ، غرفه اداره کل امور کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، غرفه ویژه پیامبر اعظم (ص)، برگزاری نشست های تخصصی در زمینه شخصیت پیامبر(ص)، حجاب و عفاف، حماسه عاشورا، مهدویت، جنگ نرم، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و پاسخگویی به سوالات شرعی از بخش های جنبی این رویدا بزرگ فرهنگی است.

ادای احترام به مقام شامخ شهدای کرمانشاه، شرکت در آیین بهره برداری از چند مجتمع فرهنگی و هنری، شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت طرحهای فرهنگی و هنری ،دیدار با هنرمندان و بازدید از پروژه های در حال ساخت فرهنگی و هنری از جمله برنامه های سفر دو روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان کرمانشاه است.
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.