نمایشگر آی‌فون ۶ بزرگ‌تر است

۲۰خردادماه،

در حالی که هنوز مشخص نیست که آی‌فون بعدی با نام ۵S یا نسخه ۶ به بازار می‌آید، گفته می‌شود دارای صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی خواهد بود.
به گزارش موبنا، بر اساس شایعاتی که دربارهٔ آی‌فون ۶ انتشار یافته، دارای نمایشگری بزرگ‌تر از نسخه‌های قبلی است.
گفته می‌شود به سبب عرضه گوشی Galaxy S4 سامسونگ، آی‌فون بعدی با نمایشگر بزرگ‌تر و ویژگی‌های پیشرفته‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سامسونگ همچنین Galaxy S4 Mini را با سایز صفحه نمایش ۴٫۳ اینچی عرضه کرد، در حالی که آی‌فون ۵ با سایز صفحه نمایش چهار اینچی عرضه شد.
از سوی دیگر وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد گوشی بعدی اپل که احتمالا پاییز رونمایی می‌شود، تفاوت چشمگیری با مدل فعلی نخواهد داشت. البته در این گزارش مشخص نشده که نام مدل تازه چه خواهد بود یا چه تفاوت‌هایی با نسخه قبلی خواهد داشت.
پیش‌بینی می‌شود اپل از دو نسخه iPhone 5S و آی‌فون ارزان قیمت رونمایی کند. این در حالی است که اپل عرضه چنین گوشی‌هایی را تایید نکرده است. اما شایعات همچنان ادامه دارد و گفته می‌شود که آی‌فون ۵S از نظر مشخصات فنی شبیه آی‌فون ۵ است و اما در رنگ‌های تازه سبز و طلایی هم عرضه خواهد شد.
بر این اساس انتظار می‌رود آی‌فون ارزان قیمت با قیمت ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار و بدنه پلاستیکی به جای آلومینیوم به بازار عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود این آی‌فون در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و زرد-نارنجی تولید شود.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.