نمایش نتایج لحظه به لحظه نظرسنجی انتخابات در پایگاه اینترنتی تبیان

۱۸خردادماه،

سایت فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در ابتکاری تازه و بدیع، تغییرات درصد آرا در نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری خود را به صورت نمودار خطی به صورت لحظه به لحظه به نمایش در آورده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برگزاری مناظره‌های انتخاباتی و نیز گفت‌وگوی ویژه با هر یک از کاندیداهای ریاست جمهوری درخصوص اهداف و برنامه‌های خود در رسانه ملی، میزان اقبال کاندیداها را در بین مردم دستخوش تغییرات کرده است. به همین منظور پایگاه اینترنتی تبیان با نمایش لحظه به لحظه تغییرات درصد آرا در نظرسنجی انتخاباتی به صورت نمودار خطی، روند رشد و یا کاهش استقبال هموطنان را از طرح‌ها و برنامه‌های کاندیداهای ریاست جمهوری را به تصویر می‌کشد.

علاقه‌مندان می‌توانند با ملاحظه نمودار خطی تغییرات لحظه‌ای کاندیداهای ریاست جمهوری، در انتخاب فرد مناسب برای اداره امور کشور طی چهار سال آینده بهتر تصمیم‌گیری کنند.

مشاهده نمودار لحظه‌ای نظرسنجی انتخابات ریاست جمهوری پایگاه اینترنتی تبیان از طریق آدرس ذیل در دسترس می‌باشد:

http://bashgah.tebvan.net/newsindex.aspx?pid=247765

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sepideh:

    روووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.