نیمار: پیوستن به بارسا اولویت من نیست

۷ م دیماه ،

نیمار، ستاره سانتوس، تایید کرد که بازی کردن برای بارسا یک رویا برای اوست اما این باشگاه را یکی از مقصدهای احتمالی اش در اروپا دانست.

در یکی دو سال اخیر باشگاه های زیادی از جمله بارسا برای به خدمت گرفتن این ملی پوش جوان برزیلی ابراز علاقه کردند اما او تاکید کرد که اولویتی برای پیوستن به باشگاه کاتالانی ندارد.

او در گفتگو با آ.اس گفت:” مطمئنم که زمان مناسب برای بازی کردن در اروپا فرا خواهد رسید. این یکی از رویاهای دوران کودکی من است اما فکر می کنم هنوز زمان آن فرا نرسیده است.

بارسا بازیکنانی دارد که من همیشه آنها را تحسین می کردم و فکر می کنم می توانم در این تیم بازی کنم. آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند و بازی در این تیم یکی از رویاهای من است اما هیچ وقت بارسا اولویت من نبوده است.”

این ستاره جوان تاکید کرد که تنها دوست دارد در جایی بازی کند که از بازی در آن احساس رضایت کند و در حال حاضر به جدایی از سانتوس فکر نمی کند: ” من یک سانتیستا (هوادار دو آتشه سانتوس) هستم زیرا خانواده ام طرفدار این باشگاه بودند. نمی توانم خودم را در باشگاه دیگری تصور کنم. هدف من تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا نیست. تنها می خواهم هر جا که هستم، خوشحال باشم. می خواهم آرامش داشته باشم. از بازی کردن لذت ببرم و در سانتوس چنین شرایطی دارم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.