لیونل مسی مانع پیوستن نیمار به بارسلونا

۷ م دیماه ،

اخبار فوتبال جهان : فوتبال آنلاین : مسی دلیل شک نیمار برای پیوستن به تیم بارسلونا است.

  به گزارش فوتبال آنلاین این روزها همه امید برزیل به ساق های جادویی بازیکن جوانشان یعنی نیمار است.او امید اول کشوری است که می خواهد به عنوان میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ در فوتبال جهان آقایی کند.لوییز فلیپه اسکولاری باید این ماموریت غیر ممکن را ممکن کند و نیمار خطرناک ترین سلاح او است.

  واقعیت را می توان از سخنان ستاره های بزرگ برزیل نظیر پله،زیکو و ریولینو فهمید : او تنها استعداد خالص برزیلی است که فعلا در اختیار داریم.

  اما همه این مسئله را به خوبی می دانند که آینده نیمار در اروپا شکل می گیرد.سانتوس برزیل محل خوبی برای شکوفا شدن استعداد او بود اما اگر ستاره کوچک طلایی پوشان نتواند در آسمان پر ستاره اروپا خود را نشان دهد راهی به تاریخ فوتبال پیدا نخواهد کرد.دیر یا زود نیمار پا به قاره سبز خواهد گذاشت اما مقصد کجاست؟

  پله کوچک یک مشتری ثروتمند و مصر در اروپا دارد.باشگاه بارسلونا.کاتالان ها مدت ها است که سعی دارند نیمار را آبی اناری پوش کنند.آن ها حتی پیشنهاد دادند پول قرارداد را از حالا به سا نتوس بدهند و او هر وقت که قراردادش به پایان رسید به نیوکمپ بیاید.اما این پیشنهاد اغوا کننده هم نتوانست بارسا را به آنچه می خواست برساند.

  داستان از این قرار است که هم نیمار و هم بزرگان فوتبال برزیل از لیونل مسی هراس دارند.آن ها از این مسئله نگرانند که نیمار در بارسا محو شود و بهترین بازیکنشان را درست قبل از جام جهانی از دست بدهند.مسلما ستاره سانتوس نمی تواند در کنار نابغه آرژانتینی مانند وضعیت کنونی بدرخشد.

 رویلینو در این باره گفت: به او توصیه کردم شرایط ابراهیموویچ،اتوئو و داوید ویا را مورد سنجش قرار دهد.آن ها از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان می باشند اما هیچ کدام نتوانستند از سایه مسی بگریزند.اروپا وضعیت بسیار متفاوتی نسبت به برزیل دارد.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.