نگهبان چشمه در گالری شکوه

۲۷فروردین۱۳،

نمایشگاهی از آثار نقاشی، حجم و ویدئو آرت نوشین زرنانی باعنوان نگهبان چشمه از عصر جمعه سی‌ام فروردین ۹۲، مهمان گالری شکوه می‌شود.

به گزارش هنر آنلاین، نوشین زرنانی در نمایشگاهی از آثار نقاشی، حجم و ویدئو آرت خود؛ ۱۲ نقاشی با تکنیک میکس مدیا در سایز‌های متفاوت از ۱۰۰ در ۱۱۰ سانتی متر تا ۳۰۰ در ۱۷۰ سانتی متر را به معرض تماشا خواهد گذاشت. او از کلاه آهنی و لباس رزم به عنوان نمادی از قدرت استفاده کرده و این نشانه‌ها را در تقابلی دو سویه با سلف پرتره‌هایش قرار داده، وی در کنار تابلوهای نقاشی از هشت اثر حجمی با فرم کلاه‌های آهنی، نیز برای القا بهتر سوژه به مخاطب بهره گرفته، این نمایشگاه ماحصل دو سال کار مداوم هنرمند است تا با فضای شاعرانه و زنانه آثار، المان‌هایی را ترکیب نماید تا عنصر قدرت را به چالش بکشد.

دو ویدئو آرت که براساس همین موضوع ساخته شده‌اند ازآثار دیگر زرنانی در این نمایشگاه است که عوامل قدرت، چون نخ تسبیحی این آثار را به هم متصل نموده است.

نوشین زرنانی متولد تهران و فارغ التحصیل رشته شیمی دانشگاه شهید بهشتی ست و نمایشگاه نگهبان چشمه در گالری شکوه اولین نمایشگاه انفرادی وی در زمینه نقاشی محسوب می‌شود. وی در زمستان ۹۱ پرفورمانس”we need oxygen …۲” را در خانه هنرمندان اجراکرده و ویدئو آرت‌های کبریت و آرت باد بود را در سال ۹۱ در گالری‌های آران و ایست به نمایش گذاشته است. زرنانی در پروژه پرفورمانس جان کیج در گالری ایست نیز با اثر the wolf is… حضور داشته و در نمایشگاه‌های گروهی دومین جوانان پیشرو در گالری پردیس ملت، نمایشگاه گروهی نقاشی در گالری ماه مهر، نمایشگاه بانوان کشورهای افریقایی شرکت کرده است.

نمایشگاه نگهبان چشمه تا تاریخ ۱۱ اردیبهشت در گالری شکوه واقع در خیابان فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان امیر نوری، پلاک ۱۹ دایر است و علاقه مندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۴ تا ۸ بعد از ظهر از این آثار دیدن کنند.

انتهای پیام۳۱/۳۴
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.