هادی ساعی: امروز، روز یوسف کرمی نبود

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن، وی به خبرنگاران گفت: چنین اتفاقی برای هر ورزشکار دیگری نیز ممکن است روی بدهد و به قول معرف اگر روزی که روز ورزشکار نباشد، همین گونه می شود.

وی افزود: من صبح امروز (جمعه) از نزدیک شاهد تمرینات کرمی بودم و تمرینات وی آنقدر خوب و سریع بود که من نمی توانستم حرکات پایش را ببینم.

ساعی در مورد تجارب بالای یوسف کرمی از جمله در مسابقات المپیک اظهار داشت: تجربه بالا و حضور در مسابقات المپیک می تواند تاثیر و کارکردی دوگانه برای ورزشکار داشته باشد. چنین تجربیاتی از یک سو باعث بالا رفتن انتظارات از ورزشکار می شود و همین عامل افزایش استرس خواهد شد.

‘از سوی دیگر یک ورزشکار المپیکی می تواند از تجربیات گذشته خود درس بگیرد و اشتباهاتش را اصلاح کند.’

مدیر تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: یوسف کرمی راند اول بازی را خوب شروع کرد ولی نمی دانم چرا در راند دوم و سوم افت کرد و نتوانست توانایی هایش را به نمایش بگذارد.

وی افزود: تکواندو ورزش صدم ثانیه ها است و لحظات در تعیین نتیجه مسابقه موثر هستند. کرمی در حرکات برگشتی ضعف داشت و از همان ناحیه هم ضربه سر دریافت کرد.

ساعی تاکید کرد: من از نزدیک شاهد سختی ها و زحماتی که ورزشکاران ما و از جمله یوسف کرمی برای این مسابقات کشیده اند، بودم و از اینکه او اینگونه در مسابقه اول شکست خورد واقعا ناراحتم چون فکر می کردم او می تواند مدال المپیک را دریافت کند.

وی با تقدیر از زحمایت مربیان و کادر فنی تیم ملی تکواندو گفت: برد و باخت یک تیم حاصل کار جمعی است و همه اعضای کادر فنی برای موفقیت در این مسابقات زحمت زیادی کشیده اند.

وی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: ما فقط دو نماینده در رشته مردان داشتیم که تاکنون یک مدال نقره دریافت کرده ایم. این نتیجه ای خوب است ولی به هیچ وجه راضی کننده و در حد انتظارات ما نبود.

‘یوسف کرمی’ تکواندوکار وزن منهای ۸۰ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در بازی های المپیک لندن، روز جمعه به وقت محلی در نمایشی ضعیف با نتیجه ۸ بر ۲ مغلوب ‘نیکولاس گارسیا’ از اسپانیا شد.

اروپام. ** ۱۶۴۷ ** ۳۴۵

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۹۷۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.