هاشمیان : من اسمی از بازیکن دوپینگی تراکتور نیاوردم

۳۰م دیماه ،

هاشمیان : من اسمی از بازیکن دوپینگی تراکتور نیاوردم

اخبار فوتبال ایران : فوتبال آنلاین : قرار است حداکثر تا اوایل هفته آینده جلسه رسیدگی به اتهام این دو بازیکن تشکیل شود.

به گزارش فوتبال آنلاین احمد هاشمیان در مورد انجام آزمایش دوپینگ دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: جواب این نمونه‌ها بین ۳ هفته تا یک ماه آینده از سوی آزمایشگاه به ما اعلام می‌شود و ما آن را رسانه‌ای خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه بازیکن دوپینگی تراکتورسازی خودش در صحبت‌هایی که با رسانه‌ها انجام داده گفته که من دوپینگ نکرده‌ام آیا این بازیکن درخواست بررسی نمونه دوم آزمایش را داده یا نه، گفت: من هیچ اسمی از هیچ تیم یا بازیکنی نبردم و نمی‌برم. فقط می‌توانم به این اشاره کنم که دو بازیکن دوپینگی در فوتبال و فوتسال درخواست بررسی نمونه B آزمایش‌های خود را نکردند.

وی در مورد اینکه زمان بررسی و صدور رای این بازیکنان چه زمانی است، گفت: قرار است حداکثر تا اوایل هفته آینده جلسه رسیدگی به اتهام این دو بازیکن تشکیل شود و رای کمیته پزشکی حداکثر تا آخر هفته آینده اعلام خواهد شد.

هاشمیان در مورد اینکه این بازیکنان چه موادی را مصرف کرده‌اند، گفت: بازیکن فوتسال سیبو تیرامین و بازیکن فوتبال بتامتازون استفاده کردند که هر دو این مواد جزو مواد خاص می باشند بنابراین اگر این بازیکنان بتوانند کمیسیون پزشکی را متقاعد کنند که این مواد را به قصد دوپینگ استفاده نکردند ممکن است که مشمول جریمه کمتری شوند. آنها باید بتوانند کمیته پزشکی را متقاعد کنند که قصد دوپینگ نداشته‌اند ولی باید بگویند که چه طور این مواد وارد بدن آنها شده است. در آن صورت ممکن است از اخطار کتبی تا دو سال محرومیت شامل حال آنها شود. در غیر این صورت دو سال محرومیت آنها قطعی است.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.