هدفم از ایفای این نقش تغییر مسیر زندگی مخاطبان است

۰۶م آذر ،

نیلوفر شهیدی فر بازیگر “مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد”:

هدف من از ایفای نقش در مجموعه اپنرودیک “شاید برای شما اتفاق بیفتد” به کارگردانی حسین فلاح، تغییر مسیر زندگی مخاطبان است.

نیلوفر شهیدی فر، بازیگر مجموعه” شاید برای شما اتفاق بیفتد” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران  گفت: در اپیزود “بهترین راه” ایفاگر نقش” فیروزه” هستم، دختری کاملا مستقل که بر اساس یکسری مشکلاتی که برای او پیش آمده، بین یک دو راهی می ماند که کدام راه را انتخاب کند.
وی در خصوص هنرنمایی و ایفای نقش در دیگر کارهای مناسبتی افزود: همه ما به دلیل مسلمان بودن دارای اعتقاداتی هستیم، من ۳ سال متوالی در مجموعه‌ها و فیلم‌های  تلویزیونی با محوریت شهادت و ولادت امام رضا(ع)  در تلویزیون حضور داشتم اما در مجموعه های مناسبتی  ماه محرم این اولین حضور من است.
شهیدی فر تصریح کرد: فقط به یک دلیل در مجموعه “شاید بر ای شما اتفاق بیفتد” در این چند سال حضور دارم و آن هم بخاطر این است که شاید یک نفر با دیدن یکی از سکانس‌های این مجموعه مسیر زندگی اش تغییر کند و برای او تاثیر گذار باشد
بازیگر نقش “فیروزه “در اپیزود “بهترین راه” از مجموعه “شاید برای شما اتفاق بیفتد” اظهار داشت: اعتقادات و باورهایی دارم که سبب حضورم در یک مجموعه مناسبتی می شود و حتی خودم به شخصه در بعضی از سکانس ها تحت تاثیر قرار گرفتم که این خود تلنگری در زندگی شخصی ام بوده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.