هدف تحریمها جلوگیری از انتقال پیام جمهوری اسلامی iبه مردم جهان است

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره iبه تحریم‌ وزارت ارشاد و وزیر ارتباطات و برخی شرکت‌های کامپیوتری وابسته توسط غرب گفت: حتی در صورت تعلیق برنامه هسته‌ای، غرب iبه تحریم‌های خود ادامه خواهد داد چرا که آنها از گسترش فکر و اندیشه و پیام جمهوری اسلامی iبه مردم جهان هراس دارند.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره iبه  تحریم‌ وزارت ارشاد و وزیر ارتباطات و برخی شرکت‌های کامپیوتری وابسته توسط غرب گفت: پیش از این، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای دستاویزی برای اعمال تحریم‌های غرب علیه دولت و ملت ایران بوده و شکست آنها سبب تغییر مواضع و استفاده از هر iبهانه ممکن شده است.

وی با اینکه رفتار آمریکایی‌ها تغییر نکرده است، گفت: مقامات آمریکایی همچنان روی خط عناد با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران گام بر می‌دارند و تغییری در رفتار آنها دیده  نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: حتی در صورت تعلیق برنامه هسته‌ای، غرب iبه تحریم‌های خود ادامه خواهد داد چراکه آن‌ها از گسترش فکر و اندیشه و پیام جمهوری اسلامی iبه مردم جهان هراس دارند.

حقیقت‌پور طرح موضوع مذاکره با آمریکا را ساده لوحانه دانست و افزود: غرب باید در مذاکرات ۱+۵ حسن‌نیت نشان داده و با رویکردی مثبت و صادقانه، اعتمادسازی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.