هدیه امیر قطر به رئیسی یک هواپیمای ایرباس A380 / شایعه یا واقعیت؟

صبح امروز در خبرها آمده بود امیر قطر یک هواپیمای لوکس ایرباس A380 به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد.

هدیه امیر قطر به رئیسی هواپیمای ایرباس

به گزارش ممتاز نیوز، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A380 به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب ایران هدیه داد. پیش از این نیز، او یک فروند هواپیمای لوکس ۴۰۰ میلیون دلاری را به عنوان هدیه ویژه به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه هدیه داده بود.

آن طور که رسانه‌های عربی زبان گزارش داده‌اند پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران و کسب بیشترین آراء این انتخابات توسط ابراهیم رئیسی، تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر یک ایرباس لوکس مدل A380 به ابراهیم رئیسی هدیه داده است.

اما منبع این خبر که اکثر رسانه‌ها به آن استناد کردند سایت مباشر العرب بوده که خبر را با استناد به تصویری منتسب به توییتر فارس‌بین‌الملل منتشر کرده. اما نکته قابل تامل آن است که این خبر جعلی از توییتر فارس بین الملل با تصویری از عین الاسد فوتوشاپ(دستکاری) شده است. 

درواقع درحالی که روز گذشته فارس، خبری را با عنوان «صابرین نیوز» از حمله موشکی به پایگاه هوایی عین‌الاسد در غرب عراق که در اختیار نیروهای آمریکایی است، خبر داد با تصویری از پایگاه عین‌الاسد توییت کرد بود، این سودجویان خبر جعلی هدیه هواپیمای تجملی به رئیسی را با همان تصویر پایگاه خبری عین‌الاسد جعل کردند!

انتهای پیام/ منبع: خبرگزاری فارس

بیشتر بدانید: قیمت هواپیمای ایرباس a380 + مشخصات

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سجاد:

    آخه چرا خبر دروغ پخش میکنید
    اصلا میدونید منبع خبر کجاست ؟
    خود اون خبر گزاری که بار اول اینو گذاشته بود تکذیبش کرد
    دست بردارید از کاراتون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.