هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه به زیان آمریکا و هم‌پیمانانش تمام می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تهدید آمریکا و جبهه متحد ضد سوری به دخالت نظامی در سوریه گفت: آمریکا، انگلیس و سایر هم‌پیمانان آن‌ها در لشکرکشی به منطقه و سوریه زیان خواهند دید.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر “سید حسن فیروزآبادی” رئیس “ستاد کل نیروهای مسلح” در سخنانی پیرامون تحولات سوریه و تهدید آمریکا و جبهه متحد ضد سوری به دخالت نظامی در این کشور اشاره کرد و اظهار داشت: طی بیش از دو سال جنگ تحمیلی علیه دولت و مردم سوریه، نشان داده شد که ملت سوریه از روحیه و عزم مقاومت بالایی برخوردار است و محصول مقاومت آن‌ها در هر جنگ دیگری پیروزی خواهد بود.

وی با اشاره به خطاهای راهبردی دولتمردان ایالات متحده مبنی بر یارگیری و لشکرکشی به منطقه و تحمیل جنگ و خونریزی به ملت‌های اسلامی و نیز دامن زدن به نابسامانی‌های جامعه آمریکا افزود: یکی از عوامل فقر و بی خانمانی کنونی مردم آفریقا، هزینه‌های گزافی است که دولتمردان بی خرد این کشور در اثر راه اندازی جنگ و خونریزی در سایر کشورها بر مردم این کشور تحمیل کرده‌اند.

“سرلشکر فیروزآبادی” افزود: هرگونه عملیات تازه در منطقه خسارات بسیاری دنبال داشته و جز خشنودی صهیونیست‌ها برای هیچ‌کس عایدی نخواهد داشت و این خسارتی بزرگ بر جامعه بشریت بوده و دامنه آن تنها به جامعه مسلمانان محدود نخواهد شد.

عضو شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه دولت آمریکا بجای قتل و خونریزی به فکر جامعه و مردم آمریکا باشد، خاطرنشان کرد: اندیشمندان و نخبگان آمریکایی و جامعه جهانی در حقیقت باید به دنبال یافتن راه چاره‌ای برای معضلات بزرگی که حاکمان آمریکایی بر جامعه جهانی تحمیل می‌کنند باشند.

“رئیس ستاد کل نیروهای مسلح” اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و سایر هم‌پیمانان آن‌ها در لشکرکشی به منطقه و سوریه زیان خواهند دید.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.