هر نامزد حداقل ۱۰ ساعت برنامه متنوع انتخاباتی در صداوسیما دارد

ضرغامی در سی و یکمین نشست افق رسانه:

رییس سازمان صداوسیما در سی و یکمین نشست افق رسانه اعلام کرد: برای تبلیغات انتخابات آتی کاملا برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران، سید عزت‌الله ضرغامی در این همایش آمادگی کامل رسانه ملی برای تبلیغات برگزاری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را اعلام کرد و گفت: برای هر نامزد، حداقل شش ساعت برنامه تلویزیونی و چهار ساعت برنامه رادیویی در ساختارهای متنوع و جذاب تدارک دیده شده است که امکان افزایش بیست درصدی آن نیز وجود دارد.

ضرغامی افزود: امکانات فراهم شده تبلیغی در شبکه‌های صدا و سیما در حدی است که نامزدهای محترم نیاز به صرف هزینه و استفاده از ظرفیت‌های محدود دیگر ندارند.

رییس سازمان صدا و سیما با اشاره به رعایت جدی اصل بی‌طرفی در برنامه‌های رسانه، گفت: توزیع برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای در جدول پخش بر اساس اصول علمی خواهد بود که نهایتاً با قرعه‌کشی، جدول نهایی تنظیم و رسانه‌یی خواهد شد.

ضرغامی اطلاع‌رسانی مستمر؛ افزایش آگاهی‌ها‌ی علمی برای انتخاب اصلح؛ ترسیم سلامت و قانونمندی انتخابات و نمایش فرآیند مردمی در اجرای آن؛ روشنگری در برنامه‌های تخریبی رسانه‌های معاند؛ آرامش بخشی به جامعه؛ ایجاد شور و تحرک لازم برای حضور مردم و نمایش حماسی این حضور تاریخی؛ اخلاق مداری و برنامه محوری در برنامه‌های نامزدها؛ ترویج گفتمان واقع‌بینی؛ نگاه تطبیقی با انتخابات مشابه در کشورهای مدعی دمکراسی، تلاش در جهت ایجاد وحدت و تحکیم انسجام ملی را از جمله سیاست‌های رسانه ملی در این انتخابات عنوان کرد.

رییس سازمان صداوسیما افزود: صدا و سیما برنامه‌های انتخاباتی زودرس در رسانه‌ها را از جمله آسیب‌های انتخاباتی دانست و گفت: رسانه ملی با طرح زمان‌بندی معقول و تجربه شده، اقدامات خود را در موقع مقرر آغاز کرد و تا روز انتخابات حداقل ۲۰۰۰ ساعت برنامه‌های متنوع انتخاباتی در شبکه‌های سراسری و استانی پخش خواهد کرد.

رییس رسانه ملی افزود: بر طبق نظرسنجی‌های انجام گرفته در طول یک سال قبل و پس از پخش چند برنامه پربیننده انتخاباتی به طور میانگین حداقل ۱۵% رقم مشارکت مردم در انتخابات افزایش یافته است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام و خدمات دولت اسلامی در سراسر کشور گفت: اتفاقهای ملی و افتتاح پروژه‌ها و انجام خدمات رفاهی به مردم توسط دولت به طور معمول و با رعایت اصول و سیاست‌های تبلیغاتی سازمان منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.