هشتادمین دوره رقابتهای جهانی وزنه برداری افتتاح شد/دانشگاه، جایزه نوبل و وزنه برداری

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – هشتادمین دوره رقابتهای جهانی وزنه براری این بار در شرایطی کاملا متفاوت و در دانشگاه شهر وروتسواف آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین ؛به رقابتهای جهانی وزنه برداری در لهستان، مراسم افتتاحیه هشتادمین دوره رقابتهای جهانی وزنه برداری در سالن بسیار زیبا و قدیمی دانشگاه شهر وروتسواف لهستان برگزار شد. در این مراسم که تعدادی از اعضای خانواده وزنه برداری در آن حاضر بودند، در ابتدا رئیس دانشگاه وروتسواف که خود روزگاری وزنه بردار بوده، به حاضرین خیر مقدم گفت. او همچنین از وزنه برداری گفت و از دانشگاهش که شاگردان و استید این دانشگاه در سالهای قبل توانسته بودند هفت بار جایزه نوبل در زمینه های مختلف را برای این دانشگاه به ارمغان بیاورند. پس از او دکتر تاماش آیان به عنوان رئیس فدراسیون بین المللی وزنه برداری، گشایش رقابتها در سالن زیبای دانشگاه را ستود اظهار امیدواری کرد ارتباط بین مراکز علمی و رشته وزنه برداری بیش از پیش صورت گیرد.

سالن همایشهای دانشگاه وروتسواف در حقیقت کلیسایی قدیمی و ۳۰۰ ساله بود که اکنون از آن به عنوان سالن همایشها استفاده می گردد. همچنین در لابلای این مراسم نیز گروه سرود متشکل از دانشجویان دانشگاه اجراهای زیبایی را به نمایش گذاشتند.

این افتتاحیه متفاوت، نوید رقابتهایی متفاوت را رقابتهای جهانی سال ۲۰۲۴ داده است. همچنین حاضرین پس از این مراسم در ضایفت شام رئیس فدراسیون وزنه برداری لهستان شرکت کردند.


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.