همسر شهید شهریاری:استکبار غرب علم را تنها برای اهداف استکباری خود می‌خواهد

۲۰م آذر ،

همسر شهید شهریاری گفت: استکبار غرب علم را تنها برای اهداف استکباری خود می‌خواهد و در صورتی که کسی با او مقابله کند وی را محکوم کرده و جلوی حرکت او را با اقداماتی نظیر ترور می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار بیداری اسلامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بهجت قاسمی، همسر شهید شهریاری که به عنوان سخنران در اجلاس جهانی اساتید دانشگاه‌ها و بیداری اسلامی حضور داشت با اظهار امیدواری از اینکه دستاوردهای دانشمندان و دانشگاهیان در تحقق جریان بیداری اسلامی به کار گرفته شود و با ناکام خواندن تلاش دشمنان گفت: من هم مانند شما معلم هستم و به عنوان شاهدی در یک اتفاق تروریستی که یکی از نخبگان کشور را هدف قرار داد، در این اجلاس حضور پیدا کرده‌ام.

قاسمی در بخش دیگری ار سخنان خود در خصوص شهید شهریاری گفت: او علاوه بر مقام علمی دارای فضائل اخلاقی بود و اقدام ایادی استکبار سبب محروم‌شدن ما از وجود این دانشمند فرزانه گردید اما وی تنها کسی نبود که استکبار برای از بین بردن او تلاش کرد و استاد علی‌محمدی، داریوش رضایی‌نژاد و مصطفی احمدی‌روشن و فریدون عباسی از جمله کسانی بودند استکبار برای حذف این اشخاص نیز تلاش کرد.

وی با اشاره به جراحاتی که خود در اتفاق تروریستی برداشته است، افزود: هر چند در آن اتفاق جراحاتی برداشتم اما جراحت اصلی به قلبم وارد شده است که آن ناشی از فقدان حضور همسرم است و عشق به همسرم تبدیل به آتشی شده است که به من قدرت زندگی برای ادامه دادن راه او می‌دهد.

همسر شهید شهریاری خاطرنشان کرد: بیایید با همدلی و هم‌اندیشی و دوری از اختلافات جمعی واحد از اساتید دانشگاهی را تشکیل دهیم و باتکیه بر مشترکات راهکارهایی را بیابیم که تا بتوانیم بشریت را از بدکاری زورگویان نجات دهیم.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای تحقق اتحادیه جهانی مسلمانان تصریح کرد: من یک مسلمان ایرانی‌ام و همسرم نیز یک مسلمان ایرانی بود و همسرم تنها به این جرم کشته شد و از شما می‌پرسم به کدامین گناه کشته شد؟

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.