هم‌اندیشی سازمان نوسازی و شهرداری

۷ م دیماه ،

به گزارش نوساز به نقل از ایسنا، جلسه هم‌اندیشی در خصوص مباحث مربوط به احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران و جمعی از معاونان و مدیران صبح امروز در محل شهرداری منطقه ۱۵ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه صفوی شهردار منطقه ۱۵ ضمن ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته در راستای احیا و نوسازی بافت های فرسوده در سطح شهر، عنوان کرد: بنا به تدابیر شهردار تهران، سرمایه گذاری خوبی در امر نوسازی بافت‌های فرسوده در قالب اجرای پروژه های اوراق مشارکت، تشویق اهالی برای استفاده از تسهیلات نوسازی، تعریف و اجرای پروژه های محرک توسعه، احداث مجموعه های فرهنگی، ورزشی، سرای محلات، توسعه معابر و دیگر اقدامات منطقه ای و محله ای در سال های اخیر انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۵ بر ضرورت تعامل و هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان نوسازی شهر تهران جهت کاهش مشکلات ناشی از اجرای طرح های بزرگی همچون بزرگراه امام علی (ع) در منطقه تاکید کرد.

صفوی اصلی‌ترین هدف این جلسه را بررسی اولویت های تعیین شده برای بازگشایی معابر نفوذناپذیر در منطقه ۱۵ و چگونگی کاهش مشکلات ناشی از اجرای طرح ها و پروژه های بزرگ نوسازی و همچنین افزایش رضایتمندی ساکنان ذکر کرد.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: اقدامات گسترده ای در مباحث عمرانی در مقیاس ناحیه ای در راستای ارتقاء و بهبود سرانه های خدماتی و زیرساختی بافت های فرسوده در منطقه ۱۵ صورت انجام شده است.

به گفته صفوی، تخریب دیواره های حاشیه بزرگراه امام علی (ع) به منظور زیباسازی، افزایش امنیت و رفع مشکلات به وجود آمده از دیگر اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.

به گزارش ایسنا، علیرضا جعفری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران هم در ادامه، با اشاره به حجم بالای پروژه های نوسازی در منطقه ۱۵ و به ویژه ظرفیت های نوسازی در محله های اتابک و مینابی از اقدامات نوسازی انجام شده در این منطقه تشکر کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که با همفکری بتوان راه حل مناسبی جهت افزایش رضایتمندی و رفع موانع نوسازی در منطقه ۱۵ ایجاد کرد.

جعفری با بیان این که در کمیته تهیه طرح در رابطه با بازگشایی معابر نفوذ ناپذیر اقدامات گوناگونی در حال پیگیری و انجام است، گزارش جامعی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در این منطقه ارائه کرد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران همچنین از استقرار کمیته ای ویژه در محل پروژه های اوراق مشارکت به منظور پیگیری مستمر چگونگی پیشرفت اقدامات، رفع موانع و تسریع در روند پیشبرد برنامه ها در محل منطقه ۱۵خبر داد.

به گزارش ایسنا، ساماندهی فضاهای عمومی، بازنگری و تعیین تکلیف پروژه های واقع در منطقه از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.