هونامی مینی نسخه کوچک شده هونامی سونی با همان سخت افزارهای قدرتمند

ممتازنیوز:

هونامی مینی سونی با همان سخت افزارهای قدرتمند هونامی

ظاهرا تولید و عرضه اسمارت فون هایی با پسوند Mini آنهم بعد از عرضه پرچمدارها از سوی شرکت های مختلف رسم شده و کمپانی های تولید کننده اسمارت فون سعی می کنند تا با استفاده از نام پرچمدارهای خود (یا محصولات مهم) نمونه کوچک شده آنها را نیز معرفی کنند. سامسونگ، HTC و حتی موتورولا این کار را انجام داده اند.

به نظر می رسد که حال نوبت به شرکت ژاپنی سونی رسیده تا این کار را براساس اسمارت فون آینده خود یعنی هونامی که احتمالا در ۴ سپتامبر معرفی می شود انجام دهد.

براساس اطلاعات بدست آمده Sony Honami mini دارای صفحه نمایش ۴.۳ اینچی Triluminos با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پروسسور ۲.۲ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۰، رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به همراه اسلات مایکرواس دی و باتری ۲۴۰۰mAh است. شاید مهمترین موضوع در مورد این محصول وجود دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی برروی آن باشد، دوربینی با G lens سونی، دیافراگم f/2.0 و سنسور ۱/۲.۳ اینچی همانند هونامی.

اسمارت فون هونامی مینی سونی دارای کدنام Ray3 می باشد. باید دید سونی چه زمانی این محصول خود را معرفی می کند. نظر شما در مورد عرضه اینچنین محصولی از سوی سونی چیست؟

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.