هیچ فوتبالیستی آرزوی گرفتن طلای المپیک را ندارد/بولت هم دوست دارد فوتبالیست شود

پس از انتقادات صورت گرفته از فوتبالیست ها پس از المپیک ، پیروز قربانی:

مدافع تیم فوتبال راه آهن پس از انتقادات برخی ها از فوتبالیست ها در پایان المپیک به انتقادات پاسخ داد.

پیروز قربانی مدافع تیم فوتبال راه آهن شهر تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در شان و جایگاه المپیکی ها نیست که پس از این افتخار آفرینی بگویند که فوتبالیست ها باید آرزوی گرفتن مدال طلا را در المپیک را  داشته باشند با نگاهی گذرا نمی توانید یک فوتبالیست را هم پیدا کنی که آرزو داشته باشد که طلا المپیک را بگیرد.
 وی ادامه داد:  هیچ کدام از رشته های ورزشی در دنیا جایگاه فوتبال را ندارد و کسانی که در فوتبال سرمایه گذاری می کنند به دنبال شهرت و هیجان این رشته ورزشی هستند
قربانی تاکید کرد:  من خودم شخصا عاشق کشتی هستم و هر گاه که کشتی گیران و سایر ورزشکارانمان در المپیک مدال می گرفتند خیلی خوشحال می شدم چون کشتی گیران همیشه در المپیک ها جور ورزش ایران را کشیده اند
وی ادامه داد: باید فوتبال را با رشته های دیگر مقایسه کرد اگر یک فوتبال معمولی در ورزشگاه آزادی برگزار شود ۴۰ هزار نفر به ورزشگاه می روند وبقیه مردم بازی را از تلویزیون دنبال می کنند.
 قربانی در مورد طرفداران بی شمار فوتبال گفت: تب المپیک ده روز، یک هفته، و نهایتا یک ماه دیگر فروکش می کند ودوباره همه نگاه ها به سمت فوتبال می رود و نباید خودمان را گول بزنیم هیجان فوتبال هیچ گاه فروکش نمی کند به طور مثال بولت سریع ترین دونده جهان و کسی که در المپیک ۲۰۱۲ بیشترین مدال را گرفت آرزو دارد که یک روز در تیم فوتبال منچستر یونایتد بازی کند.
وی ادامه داد: کسانی که این قدر فوتبال را مورد هجمه قرار می دهند خودشان عاشق فوتبال هستند اگر تمایل دارند فوتبال را رها کنند و در سایر رشته های دیگر ورزش سرمایه گذاری کنند.
 قربانی خاطر نشان کرد: برخی رشته های ورزشی هستند که در پارک هم می توان به آن پرداخت که دریافتی باید توجه داشت که فوتبال خیلی بالاتر از این رشته ها است نباید فوتبال با هر رشته ای مقایسه شود.
وی ادامه داد: در کل دنیا فوتبال از ارزش بالای برخوردار است و امیدوارم که مطالبی که در رسانه ها و جراید ذکر می شود به خاطر عادت نباشد چون این صحبت ها برای آن فرد بسیار بد و ناخوشایند است.
قربانی در پایان گفت: ورزش های تیمی ما هم به خاطر عدم سرمایه گذاری اصولی نتیجه نمی گیرند و در تمام دنیا سرمایه گذاری در ورزش های گروهی به خاطر سرمایه گذاری کلان مسولان شان است./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.