هیجان زدگی جان تراولتا در فستیوال کارلووی‌واری

اردیبهشت ۱۴۰۳

جان تراولتا، بازیگر شناخته شده هالیوود یکی از مهمانان ویژه چهل‌وهشتمین دوره فستیوال فیلم کارلووی‌واری در جمهوری چک بود چراکه در مراسم افتتاحیه این دوره مسئولان فستیوال به پاس یک عمر فعالیت پر ثمر سینمایی، جایزه ویژه فستیوال را به این ستاره مشهور هالیوود اهداء کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، جان تراولتا پس از دریافت این جایزه با ابراز خشنودی از دریافت این جایزه، گفت: پیش‌تر در این فستیوال از بعضی از همکاران و دوستانم قدردانی شده بود اما برای من هرگز چنین اتفاقی رخ نداده بوده و به این سبب است که بسیار هیجان‌زده و خوشحالم. به ویژه که جوایزی از این قبیل بر اعتبار هنرپیشه می‌افزاید و امکانات بیشتر برای او فراهم می‌کند. سبب می‌شود که او بتواند هم یک فیلم اتفاق ای مثل “فصل کشتن” را بازی کند و هم در فیلم های هنری، مردمی و کمدی نقش آفرینی کند.”

در فیلم “فصل کشتن”، تازه‌ترین اثر مارک استیو جانسون، تراولتا برای اولین بار در کنار رابرت دنیرو ایفای نقش می‌کند. به نوشته یورونیوز، جان تراولتا که در طی این سال‌ها از کمدی تا تراژدی همه ژاندرهای سینمایی را آزمایش کرده، می‌گوید هر چند تغییر سخت است اما او این سختی را به جان می‌خرد چراکه دوست ندارد همیشه یک جور بازی کند و چالش های هنرپیشگی را دوست دارد.

فیلم اکشن “فصل کشتن” داستان رقابت بین دو کماندور یکی از ارتش آمریکا و دیگری از نظامیان سابق صربستان است.

گفتنی است، این فیلم در بخش مسابقه فستیوال کارلووی واری نیز حضور دارد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.