وانت کاپرا در صدر جدول کیفی

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران،‌ وانت کاپرا در صدر و وانت پیکان در قعر جدول رده بندی وانت های تولید داخل قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، براساس این جدول رده بندی در تیرماه امسال وانت کاپرا با مونتاژ گروه خودروسازی بهمن با نمره منفی ۹۸٫۶  در رده اول و وانت مزدا تک کابین مونتاژ گروه خودروسازی بهمن با نمره منفی ۱۰۶٫۲ در رده دوم جدول قرار گرفته اند.

همچنین در این جدول، وانت دیزل زامیاد مونتاژ گروه خودروسازی زامیاد با نمره منفی ۱۴۴ در رتبه سوم و وانت نیسان CNG مونتاژ گروه خودروسازی زامیاد با نمره منفی ۱۵۳٫۸ در رتبه بعدی قرار دارند.

براساس این گزارش رتبه پنجم این جدول به وانت مزدا دو کابین تولید گروه خودروسازی بهمن با نمره منفی ۱۶۰٫۶ اختصاص دارد.

لازم به ذکر است، مطابق دوره های گذشته وانت پیکان در انتهای جدول رده بندی قرار دارد اما تولید این خودرو در گزارش تیرماه نسبت به خردادماه با رشد کیفی و کاهش نمره منفی همراه بوده است.

براساس این گزارش نمره منفی این محصول در تیرماه به ۱۷۹ رسیده در حالی که نمره منفی آن در گزارش خردادماه ۱۸۵٫۵ بوده است.

گفتنی است، تولید این خودرو در ماه های پایانی سال به دلیل عدم رعایت استانداردهای لازم حرف و حدیث هایی مبنی بر توقف تولید مواجه شد اما مسئولان ایران خودرو تبریز با مهلت گرفتن از سازمان استاندارد نسبت به رفع نقایص و رعایت استانداردهای اجباری اقدام کرد و تولید این محصول همچنان ادامه دارد./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.