حال وانت های کشور خیلی خوب نمی شود! + جدول

حال وانت های کشور خیلی خوب نمی شود! + جدول

حال وانت های کشور خیلی خوب نمی شود! + جدول

ممتازنیوز: انگار بنا نیست حال وانت های کشور خیلی خوب شود و این محصولات به همان رده کیفی خوب و قابل قبول رضایت دارند.

در جدیدترین رده بندی کیفی وانت های کشور در مرداد ماه سال ۹۱ که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه شده در مجموع پنج وانت تولید یا مونتاژ داخل مورد ارزیابی کیفی قرار گرفته اند که در دو دسته خوب و قابل قبول تقسیم شده ‌است.
اما نکته قابل توجه در این رده‌بندی حذف کاپرا به عنوان کیفی ترین وانت کشور در جدول جدید است.
کاپرای گروه بهمن که طی ماه های اخیر همواره عنوان باکیفیت ترین وانت کشور را به خود اختصاص داده بود به دلیل افت تولید در جدول جدید حذف شده تا علامت سوالی بر روی تولید بزرگ ترین خودروساز بخش خصوصی کشور قرار دهد؟
اما بررسی‌های انجام شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نشان می‌دهد که در مرداد ماه امسال وانت پیکان تبریز عنوان بی کیفیت‌ترین وانت تولید داخل و وانت مزدا تک کابین به عنوان باکیفیت این خودروها را در کارنامه تولیدی خود ثبت کرده اند.
طبق معمول رتبه‌بندی‌های قبلی، این ماه نیز سطح کیفی خودروهای تولیدی در ۹ معیار سیستم فنربندی، تعلیق و فرمان، موتور، ترمز، تجهیزات الکتریکی، تزئینات داخلی و خارجی، صداهای غیرعادی، بدنه، نفوذ آب و رنگ مورد ارزیابی قرار گرفته و ۵ وانت مورد نظر، بر اساس مجموع نمرات منفی به دست آمده رتبه‌بندی شده‌اند.
در آخرین رده‌بندی کیفیت وانت‌های کشور در مرداد ماه سال ۹۱، وانت مزدا تک کابین در میان همتایان خود صدرنشین شد و رده‌های بعدی به ترتیب به وانت دیزل زامیاد، وانت نیسان سی.ان.جی، وانت مزدا دوکابین و وانت پیکان تبریز اختصاص یافت.
جزییات بیشتر را می توانید در فایل پیوست ببینید.

نمایش فایل مرتبط


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.