وضعیت قرمز؛انگلیس در آستانه انفجار!

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۱۰:۴۷:۴۶ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نتایج تحقیق از ۵۰۰ میلیون پست توئیتری نشان می‌دهد وضعیت روحی جامعه انگلیس، علامت‌هایی مبنی بر شورش‌ از خود ارسال می کند.
به گزارش آریا، دولت انگلیس با سرک کشیدن در توئیت ها به این نتیجه رسیده است که جامعه این کشور آبستن یک سری التهابات اجتماعی است.
نتایج تحقیق از ۵۰۰ میلیون پست توئیتری نشان می‌دهد وضعیت روحی جامعه انگلیس، علامت هایی مبنی بر شورش‌ از خود ارسال می کند.
در این تحقیق، دانشمندان انگلیسی برای بدست آوردن وضعیت روحی جامعه، از توئیتر استفاده کردند.
محققان دانشگاه بریستول، تقریبا ۵۰۰ میلیون توئیت را از ۱۰ میلیون کاربر بین سال‌های ۲۰۰۹ تا اوائل ۲۰۱۱ بررسی کردند که نشان می دهد کشور شاهد رکود اقتصادی و در آستانه تنش‌های اجتماعی است.
آنها با بررسی این توئیت‌ها به این نتیجه رسیده اند که افزایش حالت منفی روحی، عصبانیت و ترس را در وجود کاربران دریافته اند و این می تواند با شورش‌های تابستان و خشونت های پیرامون عروسی پرنس ویلیام و کیت کادوی در ارتباط باشد.
این دانشمندان در تحقیق خود بر روی سنجش حالات روحی و تغییرات آن در افراد متمرکز شدند و به همین منظور از ابزارهای استاندارد برای کشف حالات روحی استفاده کردند.
محققان دریافتند افزایش معنادار شاخص‌های حالات منفی، با اعلام دولت مبنی بر قطع مخارج عمومی همراه بوده که تاثیر آن همچنان ادامه دارد.
آنها در تحقیقات همچنین متوجه شدند که ازدواج شاهزاده انگلیسی، به سرعت باعث خشم و نگرانی مردم شد.
منبع:آفتاب

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۰۴۷۴۶۹۵۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.