برای مهدی هاشمی ID کارت صادر نشد

سید مهدی هاشمی با مشکل تراشی مقامات دولت انگلیس ، اجازه حضور در المپیک را ندارد. در فاصله ۲۴ ساعت تا آغاز بازی های المپیک ، همچنان ستاد برگزاری بازی ها برای رئیس فدراسیون تیراندازی ایران کارت ویژه مسابقات را صادر نکرده و این درحالی است که هاشمی غیر از ریاست فدراسیون ایران ، عضو تشکیلات فدراسیون جهانی و عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک ایران است. او با این سمت ها می تواند از ۳ مرجع مختلف برای بازی ها کارت ویژه مسابقات را بگیرد اما دولت انگلیس از میان همه اعضای کاروان ایران ، روی نام او خط قرمز کشیده است.

سید مهدی هاشمی یکی از نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی است و دولت انگلیس که بعد از بسته شدن سفارت شان در تهران ، دنبال بهانه هایی واهی است برای مشکل تراشی. هاشمی در این باره به خبرآنلاین می گوید:« متاسفانه تا همین امروز هم خبری از صدور کارت من نشده است. فکر می کنم دولت انگلیس مشکل تراشی کرده است. آنها حتی وضعیت ما را مشخص نمی کنند که بالاخره قرار است برویم یا نه. من حتی مشکلی برای گرفتن ویزا از ترکیه نداشتم چون دوست داشتم با حضورم در کنار بچه های تیم ملی اگر شد و کاری از دستم بر آمد برای شان کاری انجام بدهم. حالا اگر این مشکل حل نشد ، ایرادی ندارد . به هر حال دوستانی که در کنار تیم هستند تمام تلاش شان را می کنند تا بچه ها با بیشترین آمادگی در مسابقات حاضر باشند. »

رئیس فدراسیون تیراندازی درباره ورزشکارانش هم می گوید:«برای اولین بار بعد از ۷۰ سال ما ۲ خانم تیرانداز را با سهمیه در این بازی ها داریم که حتی حضورشان در این بازی ها برای کشور افتخار آفرین است. »


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.