ویسی: مبعلی را با اینیستا هم عوض نمی‌کنیم

۱۲م آذر ،

سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت آبادان اظهار کرد: بازی با نفت برای ما شرایط ویژه‌ای دارد از این جهت که تقریبا با هم در جدول همسایه هستیم. هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند. تساوی در این بازی فقط رقیبان ما را خوشحال می‌کند با وضعیتی که در جدول داریم آماده هستیم که سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

وی با اشاره به اینکه رضا معقولی به دلیل محرومیت تنها غایب تیمش در این بازی است، گفت: ما در نیم فصل می‌خواهیم هم در خط حمله و هم در خط دفاع تیم‌مان را تقویت کنیم. در ابتدای فصل ما راحت گل می‌زدیم و البته ۵ ، ۵ تا گل می‌خوردیم حالا سیستم دفاعی‌مان را درست کرده‌ایم، اما دیگر گل نمی‌زنیم، هر جا را که درست می‌کنیم یک جای دیگر خراب می‌شود. ما اصلا در یک سوم دفاعی حریف خوب بازی نمی‌کنیم. در بازی با فجر ۵ – ۶ موقعیت خوب داشتیم، اما از آن‌ها استفاده نکردیم. مطمئن باشید در نیم فصل دوم به قیمت خوردن گل‌های زیاد هجومی‌تر بازی خواهیم کرد، هرچند که سعی می‌کنیم ساختار دفاعی‌مان خوب باقی بماند.

ویسی دربارهٔ احتمال معاوضه ایمان مبعلی با سامان آقازمانی گفت: ما مبعلی را به سختی گرفتیم و او را با اینیستا هم عوض نمی‌کنیم. او یک بازیکن بزرگ است و واقعا به پیکان کمک می‌کند. البته ما برای جذب آقازمانی با پرسپولیس صحبت کرده‌ایم اما قراری برای معاوضه نداشتیم و اگر بخواهند بازیکنی معاوضه کنند، این انتقال منتفی است.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد از استقلال هم بازیکن بگیرید گفت: قرار است با میداودی صحبت کنیم. میلاد بازیکن بسیار خوبی است و اگر به پیکان بیاید سبب خوشحالی ماست. البته از ابتدای فصل ما هر بازیکنی را که سراغش رفتیم تیم‌های دیگر او را گرفتند.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا میداودی را هم با یکی از بازیکنان خود معاوضه خواهید کرد گفت: ما بازیکنی نداریم که به درد استقلال بخورد، مگر اینکه من را با قلعه‌نویی عوض کنند!

در ادامه نشست خبری ویسی دربارهٔ‌ی مراسم برترین‌های سال آسیا خوب بود، که وی پاسخ داد: قبل از اینکه به این سوال جواب دهم باید بگویم انتخاب فدراسیون ایران جای تبریک دارد. خیلی‌ها می‌گویند که حق ما نبود این جایزه را به دست بیاوریم اما این حرف درستی نیست. آن‌ها زیرساخت‌ها، فوتبال بانوان ، ساحلی و فوتسال را نگاه می‌کنند. شاید شما در دل خودتان به این حرف من بخندید اما من فکر می‌کنم حق‌مان بود که این جایزه را بگیریم. اما واقعا تیپ کفاشیان را دوست نداشتم. بالاخره او رییس فدراسیون فوتبال ایران است و تیپ برای مردم خیلی مهم است. خود من همیشه به طرز لباس پوشیدنم اهمیت می‌دهم. کفاشیان باید بهتر لباس می‌پوشید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.