ویسی:درموردتیم ملی جوانان صحبتی بامن نکردند

۱۸م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین؛ در این میان ویسی هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده و می گوید: «با من برای قبول هدایت تیم جوانان صحبتی نشده است اما اگر گزینه باشم سبب افتخار است و دوست دارم کمک کنم. من در حال حاضر تنها به پیکان فکر می‌کنم و اگر اتفاقی بیفتد با مدیریت پیکان در میان می‌گذارم.»

از ویسی در خصوص شرایط پیکان سوال می کنیم که اینگونه جواب می دهد: «در تبریز بچه‌های ما خوب بازی کردند و به نظرم جنگنده بودند و شرایطشان بهتر بود.» او در مورد لغو بازی این هفته تیمش تاکید می کند: «منتظر بازی با داماش بودیم که برگزار نشد، به هر حال لغو شدن این بازی را به فال نیک می‌گیریم و به گهر فکر می‌کنیم.»

از ویسی می پرسیم که آیا پیکان از این بحران خارج خواهد شد که او می گوید: «مطمئن باشید پیکان اوج خواهد گرفت. وقتی نگاه بعضی کارشناسان و مردم را می‌بینم، امیدوار می‌شوم. من هم قبول دارم که نتایج خوبی نگرفته‌ایم ولی آنهایی که با فوتبال آشنا می باشند می‌توانند در مورد کارهای من، نحوه ارتباط با بازیکنان، مسائل اخلاقی، نحوه جذب بازیکن و مسائل مختلف دیگر نظر بدهند. من به هیچ عنوان ناامید نیستم و شک ندارم که پیکان درست می‌شود. وقتی احساسی می شوم پیکان نتیجه نمی گیرد و باید کمتر احساسی شوم و بیشتر روی تیم تمرکز داشته باشم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.