ویسی قراردادش را شنبه با صبا امضا می‌کند

۰۲خردادماه،

تیم فوتبال صبای قم بعد از اتمام قرارداد صمد مرفاوی با مربیانی مثل محمد مایلی کهن، حمید استیلی، منصور ابراهیم‌زاده، حسین فرکی، مجتبی تقوی و همچنین خود مرفاوی وارد مذاکره شد اما در حالی که مسوولان استانداری و تربیت بدنی قم خواستار تمدید قرارداد مربی فصل قبل بودند عبدالله ویسی برای هدایت صبا در فصل بعد انتخاب شد.

به گزارش ایسنا ، مربی دو فصل پیش قمی‌ها که با استقلال خوزستان نیز به توافق اولیه رسیده بود به احتمال فراوان قراردادش را شنبه هفته آینده با صبا به امضا می رساند.

ملکی مدیر رسانه‌ای باشگاه صبای قم با تایید خبر فوق به خبرنگار ایسنا گفت: ویسی شنبه به قم می‌آید تا بعد از بستن قراردادش مذاکره با بازیکنان مورد نظر خود را هم آغاز کند.

بازیکنانی مثل حامد لک،‌رامین رضاییان و میلاد نوری منتظر وضعیت سرمربی می باشند و باید با ویسی صحبت کنند قرارداد این سه بازیکن در فصل قبل پایین بود و از طرفی هم تیم‌های خوبی سراغشان آمده‌اند. با این حال ویسی بعد از ثبت قراردادش با بازیکنان تیم هم صحبت خواهد کرد.

وی در مورد به توافق نرسیدن صبا با سایر گزینه‌ها نیز تصریح کرد: نظر استانداری روی مرفاوی بود چون او را مربی با اخلاق می‌دانستند اما مردم از این مربی راضی نبودند و از طرفی هم عدم ارتباط عاطفی او با بازیکنان سبب شد که کنار گذاشته شود. همچنین اجماع نظرات هیات مدیره روی عبدالله ویسی بود و همه به او رای دادند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.