وکیلی: ترس بازیکنان رفته رفته از بین می‌رود/تیم را از لحاظ روحی آماده کرده‌ایم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۲۹/آبان/ – ۱۱:۳۱ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در گفت‌وگو با آنا

خبرگزاری : سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی معتقد است ترسی که در بازیکنان نوجوان این تیم وجود دارد رفته رفته از بین خواهد رفت.

محمد وکیلی در گفت‌وگو با سرویس ورزشی، درباره دیدار تیمش مقابل شهرداری تبریز پس از شکست مقابل این تیم با زیبا توصیف کردن این دیدار ،گفت: اگر ست نخست این دیدار را نادیده بگیریم ، باقی ست‌ها شاهد بازی خوبی بودیم.

وی با ابراز تاسف از این مطلب که بازیکنان من در ست اول تا حدودی از حریف ترسیده بودند، گفت: این ترس باید در بازیکنان من از بین برود. هفته پیش این ترس دو ست با تیم من همراه بود و در این دیدار به یک ست کاهش پیدا کرد. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و رفته رفته این ترس کامل از بین برود.

سرمربی تیم ارتعاشات گفت: نمی‌توانم بگویم کاملا از شرایط این دیدار راضی بودم. بازیکنان من اگر خواستار کسب سکوی جهانی هستند باید عملکرد بهتری داشته باشند.

وکیلی افزود: بازیکنان من از لحاظ تجربه با بازیکنان لیگ برتر تفاوت زیادی دارند و این موضوع کاملا طبیعی است که بازیکنان من با استرس بیشتری راهی رویارویی با این تیم‌ها شوند. با این حال من معتقدم این موضوع به زودی حل خواهد شد و شما هر هفته بازی بهتری از تیم ارتعاشات خواهید دید.

سرمربی تیم ارتعاشات صنعتی تهران حضور تیم نوجوانان در لیگ برتر به عنوان یک تیم را نکته مثبتی دانست و گفت: بازیکنان نوجوان ایران باید خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی جهان کنند و دیدارهای لیگ برتر میدان خوبی برای کسب تجربه آن‌هاست. امیدوارم اتفاقاتی اینچنینی ادامه‌دار باشد تا تیم‌های پایه با قدرت بیشتری ادامه دهند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان ایران باشند.

وی با بیان این مطلب که هدف ما از حضور در این مسابقات کسب پیروزی نیست، ادامه داد: حضور در این دیدارها باعث می‌شود بازیکنان با شرایط مسابقه از تمام جوانب آشنا شوند. این که امروز این بازیکنان ۱۷ و ۱۸ ساله هم رده با بازیکنانی که نزدیک به سن این بازیکنان تجربه حضور در میدان والیبال را دارند، باشند، انتظار زیادی است.

وکیلی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا شکست مقابل تیم‌های لیگ برتری باعث کاهش اعتماد به نفس و تضعیف روحیه بازیکنان نخواهد شد، گفت: یکی از اهداف تیم ارتعاشات این است که بازیکنان بتوانند به خوبی از لحاظ روحی تقویت شوند. مربیان این تیم قبل و بعد از هر مسابقه روی شرایط روانی تیم هم کار می‌کنند و مشکلی از این لحاظ نداریم.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.