گل‌محمدی: اخراج نعمتی درست بود/ بازی برای داور هم سخت شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تصمیم داور برای اخراج سیامک نعمتی در بازی با نفت مسجدسلیمان درست بود.

به گزارش ممتازنیوز، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولی بعد از برد ۲ بر یک تیمش برابر نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی مهمی برای ما بود. سه امتیاز مهمی بود. در نیمه اول به بازی مسلط بودیم. چیزی که باعث شد استرس بازی بیش‌تر بشود استفاده نکردن از موقعیت‌ها بود. اگر اختلاف گل بالا می‌رفت سختی نمی‌کشیدیم. باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم. بازیکنان برای این سه امتیاز زحمت کشیدند. از گرفتن این سه امتیاز راضی هستیم. خوشحالیم سال را با برد به پایان رساندیم.

او درباره اخراج سیامک نعمتی هم گفت: وقتی تیم حریف عقب بود سعی کرد جبران کند و بازیکنان تکنیکی خوبی در سمت چپ داشت. بلبلی کیفیت خوبی در بازی نشان داد. نعمتی هم در آن دو صحنه می‌توانست با تمرکز بیش‌تری روی توپ برود و مجبور به خطا نشود. فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود.

گل‌محمدی همچنین در نشست خبری بعد از بازی هم درباره بازی گفت: بازیکنان حساسیت جدول را خیلی خوب درک کردند. بعد از اینکه گل اول را زدیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و اختلاف گل را چند برابر کنیم ولی متاسفانه از موقعیت‌ها خوب استفاده نکردیم و بازی رفته رفته برای ما سخت شد. وقتی ۱۰ نفره هم شدیم بازی سخت‌تر هم شد. تیم حریف هم تیم سخت‌کوشی بود و جوانان خیلی خوبی داشت. بازی دیدنی و جذابی بود. به هر دو تیم تبریک می‌گویم. به همه هواداران این برد را تقدیم می‌کنیم. خوشحالیم سال ۹۹ را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

او درباره اعتراض اعضای هر دو تیم به داوری هم بیان کرد:‌ بازی مقداری از لحاظ فیزیکی درگیری‌های زیادی داشت. بازی برای داور هم سخت شد. صحنه‌های زیادی به وجود آمد و اعتراض‌های زیادی انجام شد. ما برای بردن تلاش کردیم و نفت برای نباختن. طبیعی است که درگیری‌هایی هم به وجود بیاید و کارت‌های زیادی هم داده شود. داور در مجموع خیلی خوب قضاوت و مدیریت کرد. می‌توانست در بعضی از صحنه‌ها از کارت زرد استفاده نکند.

گل‌محمدی درباره خریدهای جدیدش هم گفت: برای بازی اول خوب بود. مغانلو کیفیت خوبی دارد. امسال می‌تواند خیلی خوب به ما کمک کند. هنوز از فرم و آمادگی کامل دور است. رفته رفته کیفیت خودش را می‌تواند به دست بیاورد.

سرمربی پرسپولیس درباره پنالتی از دست رفته عالیشاه هم گفت: پنالتی‌زن اول ما نبود. او کمی برای گلزنی احساسی شده بود. پنالتی تمرکز تیمی ما را به هم زد. اگر پنالتی گل می‌شد بازی برای ما سخت نمی‌شد.

او اضافه کرد: جا افتادن بازیکنان جدید زمان‌بر است. این تیم هواداران زیادی است و طبیعی است که انتظارات زیاد باشد. وقتی بازیکنان عملکرد خوبی نداشته باشند تحت فشار قرار می‌گیرند. درآمدن از این فشار سخت و زمان‌بر است. این مساله با تمرین و تمرکز بیش‌تر حل می‌شود. مغانلو امروز یکی از بازیکنان خوب ما بود.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.