کارشناسی داوری/ کدام بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد؟

یک کارشناس داوری فوتبال معتقد است که شجاع خلیل زاده در بازی پرسپولیس و تراکتور باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد.

حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد داوری بازی پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: داور بازی در مجموع عملکرد خوبی داشت. ما بازی بسیار پرتنشی را شاهد بودیم و از دقایق اول شاهد اخطار و اعتراض‌های بی حد و حساب بودیم. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی داور چند خطا اعلام کرد مثل صحنه برخورد مسعود شجاعی و مهدی ترابی که به نظر من اصلا خطا نبود اما این تصمیم‌های داوری طوری نبود که در روند بازی تاثیر مستقیمی داشته باشد.

او درباره اخطار به یحیی گل محمدی و اخراج ساکت الهامی گفت: درباره اخطارهایی که به سرمربی‌های دو تیم داده شد، نمی‌توان نظر دقیقی داد چون ما در زمین مسابقه نبودیم اما حداقل کاری که هر دو انجام داده‌اند، اعتراض به تصمیم داوری است که این مساله باید توسط داور اخطار داده شود. حالا اگر در این راستا، مربی صحبت تهدید آمیزی مطرح کرده باشد و در دسته بندی اعتراضات کلامی شدید قرار بگیرد، داور باید به مربی کارت قرمز بدهد. در غیر این‌صورت داور باید به مربی تنها اخطار بدهد.

عسگری در پایان اظهار کرد: داور در این بازی اگر از همان اول دست به کارت نمی‌شد، بازی از جریان او جدا می‌شد. تمام اخطارهایی که داور در این بازی داد درست بود. به نظر من شجاع خلیل زاده در این بازی باید اخراج می‌شد چون بعد از خطایی که در نیمه دوم مرتکب شد، به سمت داور رفت و اعتراض شدیدی به تصمیم داور داشت و به نظر من خلیل زاده باید از زمین مسابقه بیرون می‌رفت.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.