ویدئو پروژکتور

ویدئو پروژکتور

Video Data Projector

رپورتاژ:ویدئو پروژکتور دستگاهی است که تصاویر و اطلاعات در کامپیوتر شخصی ، لپ تاپ، تبلت و یا گوشی همراه و همچنین فایل ویدئویی از ویدئو پخش VCD یا DVD ، دوربین فیلمبرداری ،  دوربین دیجیتال ، تلویزیون ، ویژوالایزر و سایر لوازم الکتریکی دریافت کرده و توسط یک منبع نور سیگنال ها را با بزرگنمایی به روی پرده نمایش به احتراز در می آورد . این دستگاه بطور همزمان به لپ تاب، تبلت، گوشی همراه، کامپیوتر ، دوربین فیلمبرداری، تلویزیون، ویدئو پخش ، بلندگو ، میکروفون و سایر سیستمهای صوتی و تصویری ارتباط یافته و تصاویر آنها را به صورت بزرگ بر روی پرده نمایش منعکس میسازد. استفاده از دیتا پروجکشن در عرصه آموزش و در سمینارها، اتاق کنفرانس، همایش ها، دانشگاه ها، مدارس عمومیت دارد. همچنین استفاده از این ابزار در بازرگانی و تجارت جهت انتقال مناسب تر مفاهیم و ایده ها یکی از بهترین راهکارها است.

ماشینهای اداری اسپرت، نمایندگی رسمی فروش انواع دیتا پروجکشن در رزولوشن و قدرت روشنایی متفاوت در ایران با برخورداری از کادر باتجربه, تکنسین های مجرب پـس از ربع قرن ارائه خدمات بـه سازمانهای دولتی و خصوصی, موفق به تامین نیازهای آنها در زمینه تجهیزات کمک آموزشی و تعمیر و نگهداری محصولات مربوطه گردیده است.

دیتا پروژکتور بنکیو Benq MS524

ویدئو پروژکتور سونی

Sony Video Projector

کمپانی سونی از جمله تولید کننـدگان ویدئو پروژکتور است که در زمینه های مختلف صــوتی و تصـویری محصـولات پر فروشـی را به بازار عرضه می کند و ویدئو پروژکتور سونی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

تولید ســری جدید ویدئو دیتا پروژکتورهای سونی  با کیفیت عالی که اعتبار یک کمپانی عظیم پشت آن است، موجب شده کـاربـران بسیاری هنگام خرید ویدئو پروژکتور، انتخاب اول و آخرشان سونی باشد.

سری سونی DX باعث شده است تا بسیاری از خریداران برای تهیه سینمای خانگی بدون هیچ نگرانی، یکی از محصولات SONY DX را به راحتی انتخاب نمایند چرا که دارای تکنولوژی تصویر ۳LCD می باشد و دارای پورت HDMI است که می توان به گیرنده دیجیتال وصل نمود و تصویری بین ۳۰ تا ۳۰۰ اینچ را مشاهده نمود. از دیگر ویژگیهای سری جدید سونی می توان به وایرلس دار بودن ویدئو دیتا پروژکتور سونی Sony DX147 اشاره نمود. اما برای مصارف خانگی بهترین گزینه ویدئو دیتا پروژکتور سونی Sony DX122 که جزء محبوب ترین ویدئو پروژکتور هاست.

 

video projector sony vpl dx147

ویدئو پروژکتور پاناسونیک

Panasonic Video Projector

در چند سال گذشته، کمپانی پاناسونیک با کمپانی سانیو ادغام گردیده است و محصولی جدید با ظاهری همچون دیتا پروژکتور سانیو، ساده و بی ادعا و البته با کیفیت تصویر ویدئو پروژکتور پاناسونیک و با برند Panasonic عرضه بازار گردیده است. همچنین قیمت فروش ویدئو پروژکتور پاناسونیک نیز نسبت به گذشته رقابتی تر شده است. این امر باعث شده تا شرکت پاناسونیک در رقابت با کمپانی های بزرگ از قبیل سونی ، اپسون و بنکیو نیز سر بلند باشد. کمپانی پاناسونیک محصولات خود را با دو تکنولوژی تصویر ۳LCD (پاناسونیک سابق) و DLP (سانیو) در بازار عرضه می نماید. این تنوع تولید در دیتا پروژکتور پاناسونیک، هم نظر مشتریان خانگی جهت خرید سینمای خانگی جذب نموده است و هم نظر موسسات آموزشی جهت هوشمندسازی مدارس به سمت خود جلب نموده است.به صراحت می توان گفت که کمپانی پاناسونیک در مقایسه با کمپانی سونی، قیمت رقابتی تری دارد.

Video Projector Panasonic Pt EX510

برد هوشمند

Interactive White Board

با ظهور برد هوشمند انقلابی عظیم در پروسه هوشمند سازی رخ داد و اکثر مدیران مدارس و اساتید دانشگاه تمایل به استفاده از این تکنولوژی نوپا در کلاس های درس جهت تسریع و بهبود روند آموزشی شدند. این دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا مطالب، عکس ها، فیلم ها و تمامی اطلاعات موجود در کامپیوتر را به آسانی بر روی صفحه اسمارت برد مشاهده نمایند و همچنین اجازه می دهد تا محتویات مطالب را به راحتی کنترل کنند و با قلم و یا انگشت مطالب دلخواه را بر روی صفحه برد رسم نمایند. در قسمت سخت افزار پروسه هوشمند سازی، برق اسمارت بورد از طریق کابل USB که به کامپیوتر و یا لپ تاب وصل می گردد، تغذیه می گردد و از طرفی دیگر، ویدئو پروژکتور با اتصال به کامپیوتر و یا لپ تاپ، تصویر را بر روی تخته هوشمند انعکاس می دهد. این دستگاه با دو تکنولوژی متفاوت ساخته می شود. در تکنولوژی مگنت (مغناطیسی) که قیمت ارزانتری دارد کاربر می بایست از قلم مخصوص تعبیه شده در پکیج دستگاه استفاده نماید. باید در خرید تکنولوژی مگنت توجه داشت که بدون قلم نمی توان بر روی صفحه نمایش مطلبی نوشت و یا اقدامی کرد و همچنین هزینه خرید قلم نسبتا گران می باشد. در سوی مقابل، در تکنولوژی لمسی IR، کاربر می تواند از ماژیک و حتی نوک انگشت خود برای نوشتن بر روی صفحه برد استفاده نماید.  Smart Board می تواند جهت هوشمند سازی مدارس و یا برای محیط هایی از جمله دانشگاه ها، سالن های کنفرانس و مصارف تبلیغاتی و نمایشگاهی مورد استفاده قرار گیرد.

در بالا پروسه هوشمند سازی به تفضیل توضیح داده شد. فقط باید توجه داشت که نرم افزار برد هوشمند بایستی در کامپیوتر و یا لپ تاپ شما نصب شده باشد تا بتوانید این پروسه را به اجرا بنشانید. در واقع باید در ابتدا، نرم افزار مربوط به دستگاه خریداری شده را در کامپیوتر خود نصب نمایید و سپس از طریق اتصال کابل USB به کامپیوتر، اطلاعات را به صفحه اسمارت بورد انتقال دهید.

 

برد هوشمند میکرونیتس Micronits

پرده نمایش

Tripod Projection Screen

پرده پایه دار ۱٫۵*۱٫۵

پرده پایه دار ۱٫۸*۱٫۸

پرده  نمایش پایه دار اسکوپ با پایه فلزی و جدا شونده این امکان را به کاربر می‎دهد تا بتواند به صورت پرتابل در مکان‎های مختلف از پرده نمایش استفاده کند. پرده نمایش سه پایه دار ویدئو پروژکتور دارای قابلیت جداشونده از فریم می باشد که بتوان از این پرده نمایش هم به عنوان پرده نمایش پایه دار و هم پرده نمایش سقفی ستفاده نمود. دو مدل پرده نمایش سه پایه دار در بازار موجود می باشد: پرده نمایش پایه دار فلزی و پرده نمایش پایه دار پلاستیکی که در پرده نمایش با پایه پلاستیکی امکان جدا شدن فریم از پارچه وجود ندارد و فقط به عنوان پرده نمایش پایه دار می تواند مورد استفاده قرار گیرد. متاسفانه بعضی همکاران در صنف ماشین‎های اداری برای سود دهی بیشتر، مارک‎های نامرغوب دیگر به مشتریان عرضه می‎کنند که از کیفیت بسیار پایینی برخوردار است. ماشین‏‎های اداری اسپرت برای جلب رضایت مشتریان، یکسال گارانتی تعمیر و تعویض بدون قید و شرط و پنج سال خدمات پس از فروش برای تمامی ‎‏های نمایش اسکوپ در نظر گرفته است

.

پرده نمایش

پرده نمایش

تاریخ انتشار خبر: ۲۵ July 2016 | 5:15 am
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.