پالایشگاه شورون در آمریکا دچار حریق شد

سه شنبه ۱۷ مرداد – ۱۲:۳۷:۵۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با ظرفیت پالایش ۲۴۵ هزار بشکه در روز؛

بزرگنمایی:  

شورون اعلام کرد پالایش پالایشگاه این شرکت در شهر ریچموند در ایالت کالیفرنیا آمریکا دچار آتش سوزی شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، شرکت آمریکایی شورون در بیانیه ای اعلام کرد یکی از واحدهای پالایشگاه این شرکت در شهر ریچموند در ایالت کالیفرنیا آمریکا از ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه (به وقت محلی) دیروز (دوشنبه ۱۶ مرداد) دچار آتش سوزی شده است.
مسئولان محلی ریچموند از شهروندان این شهر، همچنین مناطق اطراف آن خواسته اند در خانه های خود بمانند و همه درها و پنجره ها را بسته نگه دارند.
به این همه، طبق اعلام رسانه های محلی، هیچ دستور تخلیه و یا گزارشی درباره زخمی شدن افراد منتشر نشده و طبق بیانیه شورون، از سلامتی همه کارکنان این پالایشگاه اطمینان حاصل شده است.
پالایشگاه ریچموند شرکت شورون با ظرفیت پالایش روزانه بیش از ۲۴۵ هزار بشکه نفت خام، هزار و ۲۰۰ کارمند دارد.
طبق گزارش های خبری، این حادثه در واحد تقطیر نفت خام پالایشگاه ریچموند آغاز شده که کارکرد اصلی آن، فرآوری اولیه نفت خام وارد شده به این پالایشگاه و تأمین مواد اولیه دیگر قسمت هاست.
شورون که با استفاده از بخش آتش نشانی داخلی خود برای مهار این آتش سوزی تلاش می کند، اعلام کرد هنوز جزئیات مربوط به دلیل این حادثه را در دست ندارد.
پیش از این، در سال ۲۰۰۶ میلادی، حادثه ای در پالایشگاه ریچموند روی داده بود که صدها نفر را به بیمارستان فرستاد و در سال های ۱۹۹۹ و ۲۰۰۷ هم حوادثی در این تأسیسات گزارش شد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۷۱۲۳۷۵۶۴۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.