پالت رنگ ۳ : سفید، طلایی و قهوه ای

گردآوری توسط گروه خانواده ممتازنیوز

پالت رنگ 3 : سفید، طلایی و قهوه ای

پالت رنگ سوم سبب می گردد تا نظرتان در مورد رنگ سفید تغییر کند ، بسیاری از ما این رنگ را در ترکیب دکوراسیون نمی پسندیم چون به تنهایی خسته کننده است اما زمانی که در کنار رنگ هایی چون قهوه ای تیره و طلایی ، آبی فیروزه ای و صورتی ملایم قرار می گیرد بی نظیر است .

کنار هم قرار دادن رنگ های مناسب گاهی بسیار سخت می گردد ، و به خاطر همین اکثر ما از تجربه رنگ های متنوع و  جدید در دکوراسیون هراسانیم!! آی بانو هر بار یک پالت رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون خانه را با جزئیات برای شما شرح خواهد داد .

palett-3-1 

   پالت رنگ سوم : سفید +طلایی + قهوه ای   

 
طراح : کریستین هاول

عنوان پالت : بازنگری رنگ سفید

رنگ ها و الگوهای کارشناسانه کریستین هاول با استفاده از شور و اشتیاق وی روح زندگی را به محیط خانه وارد می کند. او آثار هنری خود را در زمینه پارچه ، لوازم التحریر، کاغذ دیواری و لوازم دیگر عرضه کرده است. لیست مشتریان وی شامل اشخاص معتبری چون روبرت کافمن طراح پارچه ، اندروز مک میل صادر کننده و… می باشند.

 کریستین هاول می گوید : ” چند سال پیش فکر کردن به فضای خانه با دیوارهای سفید برایم بسیار جالب نبود. اما اخیرا تنها چیزی که می خواهم یک بوم خالی است که همراه وسایل رنگارنگ و طرح دار در اتاق آن را نقاشی کنم . این پالت رنگ به نحوی آزمایش مجدد پس زمینه رنگ سفید و توانایی هایی است که در خود دارد.

شروع کار:
یک فرمول نسبی برای کنارهم قرار دادن طرح رنگ ها استفاده کنید. یک رنگ اصلی را به عنوان رنگ زمینه که ۴۰ تا ۶۰ درصد کار را در بر می گیرد در نظر بگیرید. سپس از یک یا دو رنگ کمکی برای باقیمانده فضای ۳۰ تا ۴۰ درصدی پالت خود استفاده کنید. مابقی پالت را با یک سری رنگ های لایت و برجسته بپوشانید. داشتن چنین نگرشی در باره طرح بندی رنگ ها به شما کمک میکند که میزان استفاده از رنگ ها را در ابتدای کار تعیین کنید. 

رنگ ها
با زمینه سفید هررنگی را می توان استفاده نمود. استفاده از رنگ طلایی و قهوه ای تیره به عنوان رنگ های کمکی و کمی رنگ آبی فیروزه ای و صورتی کثیف به عنوان رنگ های برجسته فضا را جالب می کند. نهایتا کمی رنگ گرم ، مدرن و جیغ را به پالت اضافه کنید.

 ترکیب رنگ سفید طلایی و قهوه ای در دکوراسیون

بازنگری رنگ سفید : درخشان و طلایی
رنگ طلایی ملایم در پس زمینه رنگ سفید به فضای اتاق گرما و حرارت بیشتری می بخشد .

 palett-3-3

بازنگری رنگ سفید : فضای باز
طراحی رنگ در یک فضای بازتر مثل اتاق نشیمن جلوه بهتری دارد. زمانی که از رنگ سفید استفاده می کنید می توانید رنگها را در نماهای متفاوتی از اتاق تکرار کنید. برای مثال ، اگر رنگ آبی را برای روبالشی در نظر گرفته اید می توانید رنگ آبی را برای صندلی های ناهار خوری نیز به کار ببرید.

 palett-3-4

بازنگری رنگ سفید: رنگ چوب
دیوارهایی با نمای چوبی را در نظر بگیرید. نمای چوبی تضاد زیبایی با انواع رنگ سفید دارد و یک فضای گرم و صمیمی را به خانه می آورد.

انتخاب ترکیب رنگ دکوراسیون

اگر برای طراحی دکور خانه آماده اید بروید و رنگها و محصولاتی که به خلق چنین تصاویری به شما کمک می کند را تهیه نمایید.

پیشنهاد آی بانو  برای این پالت  :

 آباژور مدل  MANGROVE PM

چوب های داخل این آباژور روزها و شب های بسیاری را زیر باران و آفتاب گذرانده اند و حس مطبوعی از انرژی موجود در طبیعت در خود نهفته دارند. شما می توانید این آباژور را از فروشگاه اینترنتی ورچین تهیه نمایید . 


آی بانو
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.