پاپی: برای اولین بار در میدان مهم جام جهانی کشتی می‌گرفتم

۰۵م اسفند ،

forootan_-6-1.jpg

فرنگی‌کار خوزستانی وزن ۶۰ کیلوگرم تیم‌ملی گفت: می‌توانستم عملکردی بهتر از این در جام جهانی داشته باشم.

عبدالمحمد پاپی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه‌خوزستان پس از عنوان نایب‌قهرمانی در رقابت‌های جام‌جهانی اظهارکرد: شرکت تیم‌ها با قهرمانان المپیک خود در این رقابت‌ها نشان‌دهنده بالا بودن سطح مسابقات است.

وی دربارهٔ کشتی‌هایی که در این مسابقات داشت، خاطرنشان‌کرد: در مسابقه اول مقابل حریف ترکیه‌ای کشتی گرفتم. در قبل نیز با این کشتی‌گیر مبارزه کرده بودم و او را شکست داده بودم. او کشتی‌گیر خوب و باتجربه‌ای بود و در مسابقات المپیک نیز حضور داشت ولی در نهایت توانستم او را مغلوب کنم.

این فرنگی‌کار ملی‌پوش ادامه‌داد: در کشتی دوم نیز به مصاف حریف قزاقستانی رفتم. این کشتی‌گیر بسیار خوب بود و خوشبختانه توانستم او را هم از پیش رو بردارم. در مسابقه سوم مقابل کشتی‌گیر آذربایجانی مبارزه کردم که بسیار قوی و محکم بود. او اگرچه روی تشک از کار‌های غیراخلاقی برای رسیدن به پیروزی استفاده کرد ولی توانستم او را هم شکست دهم. در اوایل همین مسابقه بود که آسیب‌دیدگی‌ که از قبل در ناحیه آرنج دست داشتم، تشدید و سبب شد که کادر فنی در مسابقه بعد مقابل مجارستان به من استراحت دهد.

پاپی عنوان‌کرد: همین آسیب‌دیدگی سبب شد که نتوانم در فینال برابر حریف روسیه‌ای، خوب کشتی بگیرم و در کشتی پایانی به آن صورت که دلم می‌خواست نتوانستم کشتی بگیرم که البته علاوه بر آسیب‌دیدگی، سبب دیگر خوب کشتی نگرفتنم این بود که با توجه به این‌که کشتی‌های حریفم را ندیده بودم، نتوانستم او را آنالیز کنم.

وی در ادامه با بیان این‌که بدشانسی سبب شد که به عنوان قهرمانی نرسیم، گفت: اگر درفینال، خودم کمی با تجربه‌تر عمل می‌کردم، می‌توانستم پیروز شوم. در کل اگر کمی در مسابقه نهایی شانس یار تیم‌ملی بود، می‌توانستیم قهرمان این دوره شویم.

فرنگی‌کار وزن ۶۰ کیلوگرم تیم‌ملی بیان‌کرد: باتوجه به مشکلاتی که در برگزاری اردوها داشتیم و گروه سختی که در آن قرار گرفتیم، عنوان نایب‌قهرمانی هم خوب بود. ضمن این‌که بسیاری از کشتی‌گیران تیم برای اولین‌بار بود که در چنین میدان بزرگی مبارزه می‌کردند.

وی در پایان اظهار‌کرد: هدف بعدی من کسب مدال طلای مسابقات آسیایی هندوستان و جهانی مجارستان در سال آینده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.