۲۲ کشتی‌گیر در جام جهانی تست دوپینگ دادند

۰۵م اسفند ،

pourmand_-4.jpg

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ گفت: از ۲۲ کشتی گیر شرکت کننده در مسابقات جام جهانی کشتی ۲۰۲۴ تهران تست دوپینگ به عمل آمد که ۱۱ نمونه مربوط به فرنگی کاران و ۱۱ نمونه برای آزاد کاران بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر لطفعلی پورکاظمی اظهار داشت: در کشتی فرنگی از چهار نفر از تیم ملی کشتی فرنگی ایران به نام های عبدالمحمد پاپی، فرشاد علیزاده، افشین بیابانگرد و داود گیل نیرنگ، به همراه ۴ نفر از تیم روسیه و ۳ نفر از تیم ترکیه نمونه گیری به عمل آمد.

وی افزود: در کشتی آزاد نیز از ۴ نفر ملی پوش آزاد کار ایرانی به نام های حسن رحیمی، احسان امینی، امیر عباسی مرادی و حامد تاتاری و همچنین از ۴ آزادکار روس و ۳ آزاد کار آمریکایی تست دوپینگ به عمل آمد.

دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ خاطر نشان کرد: نمونه ها به آزمایشگاه کلن آلمان ارسال می گردد و در کمتر از یک ماه نتایج آن مشخص خواهد شد.

دکتر پورکاظمی از زحمات شبانه روزی کمیته پزشکی فدراسیون کشتی و کادر پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی و افسران دوپینگ نادوی ایران قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، رومن ولاسوف قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک از روسیه و جردن باروفس قهرمان وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک از آمریکا شاخص‌ترین نفرات خارجی بودند که

تست دوپینگ دادند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.