پایداری پیشرفت‌های علمی مبتنی بر حمایت مسئولان است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته ای با تأکید براینکه پایداری پیشرفت های علمی مبتنی بر حمایت مسئولان است، گفت: جنبش دانشجویی وظیفه دارد تا در جهت نیل به اهداف میان مدت تلاش کند که اگر مسئولان به مطالبات دانشجویان چراغ سبز نشان دهند و با آنها همکاری داشته باشند حرکت پر شتابی در زمینه رشد علمی کشور خواهیم داشت.

“مهدی زینالو” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جنبش دانشجویی در راستای صیانت از نظام باید در جهت حفظ آرمان‌های انقلاب قدم بردارد، گفت: نکته قابل توجه این است که حرکت دانشجویان و نخبگان در جهت رشد علمی نیازمند اعتماد و پشتیبانی مسئولان در مسائل مختلف علمی، اجرایی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

وی با اشاره به دیدار دانشجویان با مقام معظم رهبری در ماه جاری تصریح کرد: مخاطب اصلی فرمایشات رهبری دانشجویان، قشر جوان و نخبگان هستند؛ کسانی که عملا محرک پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف می‌باشند.
 
دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای با تأکید براینکه پایداری پیشرفت‌ها مبتنی بر حمایت مسئولان است، اظهار داشت: دانشجویان و نخبگان پس از همت و آغاز کار برای به نتیجه رسیدن مسائل نیاز به پشتیبانی مسئولان دارند.
 
زینالو با بیان اینکه در دهه پیشرفت و عدالت هستیم، گفت: جنبش دانشجویی وظیفه دارد  تا در جهت بهبود هدف میان‌مدت تلاش کند که اگر مسئولان به مطالبات دانشجویان چراغ سبز  نشان دهند و با آن‌ها همکاری داشته باشند؛ حرکت پرشتابی در زمینه رشد علمی کشور خواهیم داشت.
 
وی با تأکید بر اینکه در برهه‌هایی نقش‌آفرینی جنبش دانشجویی درمسائل سیاسی بوده است، بیان داشت: بحث پیشرفت مسئله جدی بوده که رهبری به آن تاکید دارند و همان‌طور که ایشان فرمودند در هر عرصه‌ای حرکت کنیم به پیشرفت علمی نیاز داریم و باید به این موضوع بپردازیم لذا اکنون وظیفه دانشجویان جهاد علمی و حفظ اقتدار و عزت ملی است.
 
دبیر کمیته دانشجویی حفظ و توسعه دستاوردهای هسته‌ای خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی باید برای رساندن پیام عدالت به گوش مسئولان و مطالبه از آن‌ها در عرصه جامعه تلاش کند و عدالت اجتماعی، اقتصادی و بهداشت از مطالباتی بوده که باید با جدیت به آن‌ها پرداخته شود.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.