پخش آخرین اخبار اجلاس جنبش عدم تعهد از رادیو تهران

آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد را هر روز از برنامه “بحث روز” ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ از شبکه رادیویی تهران بشنوید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛هدی نوروزی سردبیر از پخش ویژه برنامه “بحث روز” در روزهای برگزاری اجلاس سران خبر داد و افزود: برگزاری به موقع و موفق این رویداد‌ تاریخی رسالتی تاریخی است که بر عهده نسل حاضر از مدیران کشور نهاده شده و تلاش‌ همگان را جهت توفیق هرچه بیشتر این رویداد مهم ملی ـ بین‌المللی می‌طلبد. شبکه رادیویی تهران نیز در این راستا هر روز ساعت ۱۳:۳۰ با عنوان برنامه “بحث روز” شنوندگان را از آخرین اخبار و رویدادهای اجلاس جنبش عدم تعهد آگاه می سازد.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه زنده ” بحث روز ” کاری از گروه نیمروزی رادیو تهران است که به بررسی مشکلات، معضلات و موضوعات روز و همچنین بررسی جنبه‌های مختلف مسائل جامعه می پردازد. حضور کارشناسان و عوامل اجرائی شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در استودیو رادیو تهران و پاسخ به سوالات شنوندگان همراه با ارتباط زنده با مهمانان از بخش های ویژه این برنامه است. مهمانی همچون محمد فرقانی سخنگوی ستاد اطلاع رسانی نشست و محمد جواد آغاجری رئیس کمیته رسانه های خارجی و… در این برنامه همراه شنوندگان رادیو تهران خواهند بود.

همچنین؛ صالح اسکندری کارشناس مجری، رضا قربانی و حمادخزائی تهیه کننده، اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگر از عوامل برنامه بحث روز هستند.

برنامه “بحث روز” را با محوریت اجلاس جنبش عدم تعهد از موج اف.ام ردیف ۹۴ یا ای.ام ۱۳۳۲ بشنوید./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.