پذیریش ۵۸۰۰ دانشجو در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور کردستان

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان از پذیریش ۵۸۰۸ دانشجو در ۱۰ مرکز و واحد تابعه این دانشگاه برای نیمسال جدید تحصیلی ۹۱-۹۲ خبرداد.

ایوب مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه کردستان، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه پیام نور به لحاظ تعداد دانشجویان بزرگ ترین دانشگاه استان کردستان به شمار می آید و ۷۰عضو علمی و ۱۲۰۰ استاد مدعو در ۹۴ رشته و گرایش در مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه به بیش از ۲۵ هزار دانشجو خدمت رسانی می ‌کنند.

مرادی اعلام کرد: به دلیل کیفیت ارائه خدمات آموزشی و مباحث علمی در دانشگاه پیام نور، به روز بودن و غنی ‌بودن منابع درسی ارائه شده، شاهد رضایت اکثر دانشجویان و خانواده‌‌های آنان بوده و در پنج سال اخیر نیز این رضایت ‌مندی افزایش داشته است.

وی افزود: پیام نور تنها دانشگاهی است که تمامی سرفصل‌های درسی وزارت علوم را رعایت می‌ کند و به دلیل کیفیت بالای خدمات آموزشی و علمی ارائه شده در مراکز و واحدهای تابعه پیام نور شاهد موفقیت گسترده فارغ‌ التحصیلان این دانشگاه نسبت به فارغ ‌‌التحصیلان دیگر دانشگاه‌‌ها و مراکز آموزش عالی در آزمون‌های استخدامی و فعالیت‌‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور استان کردستان تصریح کرد: در همین راستا و با توجه به ظرفیت‌های به وجود آمده در سال تحصیلی جاری بیش از ۵هزار و ۸۰۸ دانشجو در بیش از ۹۴ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی و ۳ رشته و گرایش در مقطع کارشناسی ارشد به عنوان دانشجویان جدیدالورود در مراکز و واحدهای دهگانه این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

مرادی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری در همه مراکز و واحدهای تابعه این دانشگاه شاهد افزایش رشته‌های تحصیلی مختلف بوده‌ایم و برای نخستین بار در استان کردستان نیز در مرکز سنندج در دو رشته روزنامه نگاری و برق گرایش کنترل دانشجوی مقطع کارشناسی پذیرفته شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام غیر حضوری دانشجویان در روزهای اول تا هفتم مهرماه آغاز شده و ثبت نام حضوری آنان نیز از ۱۵ مهر تا ۱۵ آبان با توجه به زمان اعلام شده برای رشته‌های مختلف ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.