پرداخت یارانه ۸۰۰ هزار تومانی برای دوگانه سوز کردن وانت بارها

۲۱ آبان ،

مالکان خودروهای وانت بار، مزدا و نیسان مدل ۷۶ به بالا تا پایان محرم ماه مهلت دارند که از یارانه ۸۰۰ هزار تومانی برای دوگانه سوز خودروهای خود اقدام کنند.

حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: طرح تبدیل خودروها به دوگانه سوز از سال ۸۵ آغاز شده بطوری که این طرح مراحل انتهایی خود را طی می کند .

وی تصریح کرد: یارانه ۸۰۰ هزار تومانی برای دوگانه سوزکردن وانت بار و نیسان بصورت غیر نقدی برای تهیه تجهیزات پرداخت  می گردد.

هاشمی تاکید کرد: در این طرح ۱۵۰۰۰۰ دستگاه تاکسی، ۱۵۰۰۰۰ دستگاه خودروی آژانس، ۲۰۰۰۰۰ دستگاه وانت و ۳۰۰۰۰۰ دستگاه خودرو شخصی را شامل می گردد که در مجموع ۸۰۰۰۰۰ خودروبا یارانه دولت دوگانه سوز شده اند.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت اظهار داشت: این طرح طبق تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۸۵ آغاز شده و تا پایان آبان ماه سالجاری ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: مالکان خودروها می توانند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی WWW.INGV.IR  مراجعه یا با شماره تلفن های ۲۲۷۷۷۶۴۶و۲۲۹۴۷۵۵۴ تماس حاصل فرمایند.

هاشمی با بیان اینکه تا پایان سال ۸۴خودرو دوگانه سوز ۱۰۰ هزار بوده افزود: این رقم در حال حاضر بالغ بر ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو رسیده است.

سخنگوی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، گفت: همچنین ۴۰ میلیارد تومان برای انجام احداث جایگاه سی ان جی، تبدیل خودروها به دوگانه سوز و پرداخت های حمایتی به مالکان صنایع بها شده است و خروجی این سرمایه گذاری سبب شده که ۱۸ میلیون لیتر در مصرف بنزین صرفه جویی شود. /ر


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.