پرسپولیس باید از میزبانی نهایت استفاده را ببرد/نباید با مهدوی کیا چنین رفتاری می‌کردند

۲۹فروردین۱۳،

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرعه فینال جام حذفی قرعه خوبی برای پرسپولیس بود و باید نهایت استفاده را از میزبانی اش ببرد.

علیرضا امامی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من قرعه کشی فینال جام حذفی و انتخاب ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس قرعه خوبی بود و  پرسپولیس باید از این امتیاز نهایت استفاده را ببرد. به نظر من شانس به پرسپولیس رو کرده و باید قدر این شانس عالی را بدانند و به راحتی آن را از دست ندهند تا هم افتخاری برای خودشان کسب کنند و هم دل هواداران را شاد کرده و به آسیا بروند.

هافبک سابق تیم پرسپولیس در مورد سپاهان گفت: سپاهان علاوه بر جام حذفی در آسیا و لیگ برتر هم حضور دارند و فشار بیشتری را نسبت به پرسپولیس حداقل به لحاظ فیزیکی تحمل می کنند. پرسپولیسی‌ها باید تمام تلاش خودشان را برای موفقیت در این دیدار انجام دهند چون فشار آنچنانی روی آنها نیست و باید بهترین نتیجه را بگیرند قهرمان شوند و اگر چنین اتفاقی نیافتد و قهرمان نشوند، شرایط جالب برای آنها وجود نخواهد داشت.

وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی گفت: بازیهایی که یان اواخر از  پرسپولیس دیده ام، چنگی به دل نزد. امیدوارم در روز بازی با سپاهان در فینال جام حذفی شرایط بهتری داشته باشند و انگیزه به کمک آنها بیاید ضمن اینکه از نظر بدنی هم بازیکنان پرسپولیس را در شرایط خوبی ندیده ام امیدوارم وضعیت تیم تا روز فینال بهتر شود در این بازی خاص انگیزه خیلی مهم است و یحیی گل محمدی باید این انگیزه را به تیمش تزریق کند تا بهترین عملکرد را مقابل سپاهان داشته باشند.

امامی فر افزود: پرسپولیس تیم بزرگی است و تحت هر شرایطی پرسپولیس است.
تیم بزرگ باید در روزهای بزرگ خودش را نشان بدهد و نتیجه بگیرد پرسپولیس روز سرنوشت سازی را مقابل سپاهان در فینال جام حذفی دارد و باید تلاش کنند تا در این بازی مهم و حساس موفق شوند و سهمیه آسیا را بگیرند پرسپولیس در این فصل جایی در لیگ قهرمانان آسیا نداشت و باید تلاش کنند تا فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشند چون این مسئله از نظر اعتبار بین المللی هم برای پرسپولیس خیلی مهم است.

وی در مورد خداحافظی مهدی مهدوی کیا در فینال جام حذفی گفت: نظر خودم این بود که این اتفاقات نباید برای مهدوی کیا می افتاد و نباید به این شکل از تیم کنار گذاشته می شد در استقلال می بینیم که امیر قلعه نوعی به فرهاد مجیدی بازی می دهد و حتی برای چند دقیقه هم که شده او را به زمین می افتد و همین اتفاق باید برای مهدوی کیا هم می افتاد، مهدوی کیا شناسنامه و شخصیت پرسپولیس است و به هر حال برای تیم خیلی مثمرثمر بود.

امامی فر در پایان گفت: مهدوی کیا حتی اگر از نظر فنی و تاکتیکی هم برای تیم مؤثر نبود اما به لحاظ شخصیتی برای پرسپولیس خیلی مهم بود و باید کاری می کردند تا او به شکل بسیار بهتری از فوتبال خداحافظی کند چون زحمات بسیار زیادی برای فوتبال ما کشیده و مردم با او خاطرات زیادی دارند امیدوارم حالا که مهدوی کیا چنین تصمیمی گرفته، بازی خداحافظی اش با قهرمانی پرسپولیس همراه باشد تا یک روز خاطره انگیز برای خودش و هواداران تیم رقم بخورد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.