پروژه جدید دیپلماسی عمومی دولت در آستانه آغاز مذاکرات درباره گام نهایی

برخی منابع به «ایران هسته ای» گفتند کمک مالی دولت به یک بیمارستان یهودی در تهران، بخشی از یک پروژه بزرگ دیپلماسی عمومی است که دولت برای اجرای آن برنامه ریزی کرده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتازنیوز،برخی منابع به «ایران هسته ای» گفتند کمک مالی دولت به یک بیمارستان یهودی در تهران، بخشی از یک پروژه بزرگ دیپلماسی عمومی است که دولت برای اجرای آن برنامه ریزی کرده است.

شنیده های «ایران هسته ای» حکایت از آن دارد که برخی چهره ها در دولت و وزارت خارجه عقیده دارند باید وجهه ضد یهودی که در جهان برای ایران ساخته شده، تلطیف شود.

سید حسن هاشمی وزیر بهداشت روز گذشته از یک بیمارستان متعلق به کلیمیان در تهران بازدید کرد و پس از آن اعلام شد که دولت به این بیمارستان کمک مالی می کند.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز در مقاله ای مفصل این موضوع را مورد تحلیل قرار داده و آن را بخشی از «علائم مثبت دوسویه» میان ایران و اسراییل دانسته است.

در همین حال، برخی منابع به «ایران هسته ای» گفتند موضوع در واقع بسیار فراتر از این است و دولت عقیده دارد برای امکانپذیر شده توافق درباره گام نهایی با ایران باید برخی از پروژه ها در حوزه دیپلماسی عمومی اجرا شود.

تمرکز این پروژه ها بر گروه هایی است که بیم آن می رود که در مسیر توافق سنگ اندازی کنند و مهم ترین این گروه ها یهودی های ساکن اروپا و امریکا هستند.

همچنین «ایران هسته ای» مطلع شده بودجه دیپلماسی عمومی وزارت خارجه به منظور جلب حمایت نخبگان و فعالان رسانه ای در خارج از ایران رشد قابل توجهی کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.