پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن مهر حسن آباد با حضور استاندار تهران بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، مرتضی تمدن روز جمعه در این مراسم که مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران، فرماندار ویژه ری، امام جمعه و بخشدار حسن آباد و دیگر مسوولین شهرستان به همراه تعدادی از مالکان واحدها حضور داشتند، اظهار داشت: سرعت و در عین حال دقت در تکمیل واحدهای مسکن مهر یکی از تاکیدات دولت خدمت گزار می باشد.

وی گفت: تمامی پروژه هایی که در حال افتتاح می باشد، دارای آب، برق، گاز و سایر تسهیلات مورد لزوم زندگی می باشند و تا زمانی که پروژه ای این امکانات را نداشته باشد افتتاح و یا به بهره برداری نخواهد رسید.

استاندار تهران افزود: در این استان بالغ بر ۲۷۰ هزار واحد مسکن مهر در مناطق پرند، پردیس و شهرک های جدید با همکاری بنیاد مسکن و وزارت راه و شهرسازی در حال ساخت و ساز می باشد.

وی با بیان اینکه از این میزان تا کنون تعداد ۱۰۴ هزار واحد به بهره بردار رسیده و مابقی واحدها تا پایان سال ۹۲ تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد، افزود: چنانچه تقاضا برای واحدهای مسکن مهر پس از پایان تعهدات فعلی ادامه داشته باشد ، موج دوم مسکن مهر را شروع خواهیم کرد.

گفتنی است:۲۱۲ واحد از ۲۵۶ واحد مسکونی پروژه ارغوان آماده تحویل می باشد و استاندار تهران در این مراسم ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران در اجرای این پروژه، از پیمانکار آن خواست با توجه به بازگشایی مدارس هرچه زودتر واحدهای ناتمام را تکمیل و آنان را به صاحبان آن واگذار کنند.

۱۴۱۷/۶۹۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.