وزیر شهرسازی از افزایش وام مسکن مهر خبر داد

وزیر راه و شهر سازی خواستار افزایش وام واحدهای مسکن مهر از ۲۰۰ میلیون به ۲۵۰ میلیون ریال شد.

علی نیکزاد پس از ورود به سنندج در جریان بازدید از پروژه هفت هزار و ۶۰۰ واحدی مسکن مهر بهاران و ۳۰۶ واحدی دادگستری سنندج افزود: به این ترتیب آورده مردم از ۱۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون ریال کاهش می یابد و این مهم کمک بزرگی به مردم و اجرای سریع این پروژه‌ها خواهد داشت.
وی گفت: در حال حاضر ۵۰۰ واحد از مسکن های هفت هزار و ۶۰۰ واحدی آماده تحویل و هزار و ۷۰۰ واحد نیز در مرحله نازک کاری و مابقی این واحدها هم در مرحله سفت کاری و اسکلت است.
وی افزود: فاز اول و دوم این واحدها پاییز سال جاری آماده تحویل خواهد شد و فاز سوم نیز یکم شهریور ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
مهندس علی نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی جهت افتتاح چندین پروژه راه روستایی و همچنین بازدید از پروژه های مهر ماندگار حوزه راه و رفع مشکلات واحدهای مسکن مهر صبح شنبه وارد شهر سنندج مرکز استان کردستان شده است.
افتتاح ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان دهگلان از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کردستان است.

/۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. د:

    اقای نیکزاد آخر ما مردم زیر فقر از کجا بیاوریم همش این قیمت مسکن مهر بالا میرود آخر تور خدا بفکر این جوانان بیکار و کم درآمد باشد استان گیلان که همش هر دو ماه بسر یک پولی میگیرد آخر بر چه مبنا و چه دستور العملی. از اول با پول کم بود ما چه تقسیر داری که به مدت ۷ سال منتظر باز هم منتظریم ولی هنوز از مسکن مهر آماده نیست آخر خون ما با دیگران فرق دارد همه ما ایرانی هستیم . کسانی پول کلان دارند و یکجا پول را میدهند و در نوبت اول قرار میگیریند آخر چرا این دزدیها که گرفته میشود. چرا پیمانکار پول کلانی از آقای شعبان پور گرفت ولی هنوز دریغ از مسکن قسمتهای آخر پروژه . و آقای شعبان پور ۶۰۰ میلیون گرفته ولی برای مردم که زیر فقر هستند کار انجام ندادند. بااین پولهای چکار میکنند. چرا عدالت نیست آیا رهبر از این موضوع خبر دارد معلوم است که نه چرا این پول خوریهای تمام نمیشود با پول که ما مشترکان داده ایم بسازید بعد قصد بندی کنید که پولش را به بانک مسکن میدهیم . کی بداد این مردم بی گناه میرسید کی و چه وقت آیا میتوان با شما ملاقات کرد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.