«پسری که سوسک می‌شه» در تالار هنر

به گزارش خبرآنلاین، این نمایش عروسکی-زنده که از ۱۹ شهریورماه به مدت یک ماه هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تالار هنر اجرا می‌شود، داستان پسری نامرتب و شلخته است که همسایه‌ها و مادربزرگش از بی‌نظمی او گله دارند. مادربزرگ به او هشدار می‌دهد اگر به این روال ادامه دهد به زودی سوسک می‌شود. پسر که بی‌اعتنا به گفته مادربزرگش بود، سوسک می‌شود و…
 

حسینی که پیش از این نمایش‌های «شب مهربون»، «رفتگر مهربون»، «ببر کم عقل»، «اتل متل یه قصه»، «دزد و پلیس» و« مرغ هپل» را به صحنه برده، درخصوص سالن‌هایی که در اختیار نمایش‌های حوزه کودک و نوجوان قرار می‌گیرد، گفت: «متاسفانه ما برای اجرای کارهایمان، باید تنها به تعداد کمی از سالن‌هایی که به نمایش‌های کودک و نوجوان اختصاص می‌یابد بسنده کنیم.  چند سالی است سالن فرهنگسراها خالی مانده و به گونه‌ای که انتظار می‌رود، نمایشی در آنها اجرا نمی‌شود. کارگردانان هم به دلیل عدم استقبال مردم از نمایش و قیمت‌های نامناسب که برای بلیت‌های این مرکز فرهنگی درنظر گرفته می‌شود، چندان رغبتی به اجرای نمایش در سالن فرهنگسراها ندارند. قطعا در چنین اوضاعی که تعامل مناسبی بین فرهنگسرا و کارگردان برقرار نمی‌شود، مخاطب هم از دیدن نمایش محروم می‌ماند.»
 


 

سیاوش معمارزاده و  مریم باقری به عنوان بازیگر و  علی افشاری، امیر پورصفا، پیمان غریب پناه، زهره تراب‌زاده، رامین معصومیان، به همراه محمدرضا نعمتی عروسک گردانان نمایش «پسری که سوسک می‌شه» هستند.
 

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.