پیش بینی بانک بارکلیز از نمودار تکنیکال طلا

پیش بینی بانک بارکلیز از نمودار تکنیکال طلا | چاپ |
سه شنبه ۲۸ شهریور ساعت ۱۴:۱۷

بینا- به دنبال اجرای طرح محرکه اقتصادی توسط بانک مرکزی آمریکا برای مقابله با افزایش نرخ تورم و افزایش خرید طلا کارشناس بانک بارکلیز انگلیس طبق نمودار تکنیکال طلا پیش بینی کرده است اولین نقطه هدف این فلز در روز های آتی ۱۷۹۱ و دومین نقطه ۱۸۰۳ دلار خواهد بود.
به گزارش بینا به نقل از سایت طلا / کیتکو، کارشناسان اقتصادی براین باورند اجرای طرح محرکه اقتصادی توسط بانک مرکزی آمریکا در چهار روز گذشته به عنوان کاتالیزوری عمل کرد تا اونس جهانی طلا در بازار مبادلات فیزیکی لندن بالاترین حد خود را در هفت ماه اخیر به ثبت برساند.
براساس این گزارش، مسئله مهم اینجاست که افزایش میزان تقاضای خرید فیزیکی طلا در چین و هند نیز موجب رشد بهای طلا شده اشت.این در حالی است که امروز هر اونس طلا با کاهش ۱۳ دلاری به ۱۷۵۸ دلار کاهش یافته است.
تازه ترین آمار انتشار یافته از سوی موسسه سی اف تی سی نشانگر این موضوع می باشد که موقعیت غیر تجاری طلا از ماه فوریه تاکنون به بالاترین حد خود رسیده است.
این گزارش می افزاید، تقاضای فیزیکی طلا در چین رشد قابل توجهی را نشان می دهد . حجم معاملات فیزیکی در شانگهای از روز جمعه هفته گذشته تاکنون با رشد ۳۰ درصدی به بالاترین سطح از اواسط ماه آگوست رسیده است و واردات طلای این کشور نیز با رشد ۵۰ درصدی به ۷۴٫۸۵ تن افزایش یافته است.
گفتنی است، تحلیل تکنیکال کارشناس بانک بارکلیز انگلیس نشانگر ادامه روند صعودی بهای طلا و رسیدن آن به نقاط هدف ۱۷۹۱ و ۱۸۰۳ دلار می باشد.
سطح حمایتی این فلز نیز ۱۷۴۱-۱۴۲۳ و سطح مقاومتی آن ۱۷۹۱-۱۸۰۳ دلار خواهد بود. نزدیک شدن طلا به سطح ۱۸۰۳ دلار می تواند رکورد بهای این فلز را در ۱۹۲۲ دلار به ثبت برساند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.