بارکلیزهزاران فرصت شغلی را حذف می‌کند

گردآوری توسط گروه بیمه ممتاز نیوز

بینا:هزاران فرصت شغلی در بانک سرمایه گذاری وابسته به موسسه مالی “بارکلیز” حذف می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از فایننشال تایمز، موسسه مالی “بارکلیز” در انگلیس در تدارک اصلاحات کلی و اساسی در بانک سرمایه گذاری خود است که با مشکلات مالی مواجه است.

انتظار می‌رود با اجرای این طرح هزاران فرصت شغلی حذف شود و روسای این بانک را تحت فشار بیشتر قرار دهد.

این تحول سازمانی در حالی صورت می‌گیرد که سرمایه‌گذاران به طور فزاینده دربارهٔ تصمیم “بارکلیز” به افزایش ۱۰ درصدی پاداش‌ها که سال قبل به دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون پوند بالغ شد، باوجود کاهش ۳۰ درصدی سوددهی پیش از مالیات، نگرانند.

سهامداران همچنین از هزینه‌های فزاینده و کاهش سوددهی در بانک سرمایه‌گذاری که “تام کینگ” در آمریکا و “اریک بومنسات” در اروپا مشترکا ریاست آن را بر عهده دارند، ناراضی اند.

“آنتونی جنگینز” رئیس اجرایی “بارکلیز” به سبب عملکرد بانک سرمایه‌گذاری و نیز این استدلال که “بارکلیز” بدون افزایش پاداش‌ها با موج مرگبار خروج بانکداران مواجه خواهد شد،‌ مورد انتقادهای وسیع قرار داشته است.

پیش بینی می‌شود “بارکلیز” هزاران فرصت شغلی را در بانک سرمایه‌گذاری حذف کند و بخشی از سرمایه این بانک را به بخش‌های پرسودتر منتقل نماید.

ارزش سهام در “بارکلیز” بیش از ۱۰ درصد نسبت به ماه قبل سقوط داشت که مشابه سقوط ارزش سهام “دویچه بانک” رقیب اروپایی عمده آن بود.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.