پیگیری وضعیت صنعت خودرو و بررسی مشکلات در مجلس

این خبر امروز شنبه ۱۳م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

پیگیری وضعیت صنعت خودرو و بررسی مشکلات در مجلس

عصرخودرو : عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت خودرو در شرایط کنونی بیش از هر وقتی نیاز به حمایت و توجه دارد و جلساتی در کمیسیون برای بررسی چالش های این حوزه تشکیل می گردد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل ازممتازنیوز، غلام محمد زارعی  با بیان این مطلب افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس طی ماه های گذشته جلساتی با مدیران عامل شرکت های خودروسازی و مسئولان مرتبط در خصوص وضعیت کنونی این صنعت داشته و مشکلات تولیدکنندگان را مورد بررسی و بحث قرار داده است.

وی با بیان اینکه صنعت خودروی کشور صنعت اشتغالزایی محسوب می گردد اظهار داشت: با توجه به مشکلات متعدد مالی خودروسازان این بخش بیش از هر وقت دیگری به حمایت و رسیدگی نیاز دارند.

زارعی افزود: در همین جهت پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به خودروسازان بزرگ کشور مطرح شد که تاکنون به طور کامل اجرایی نشده و نمایندگان مجلس پیگیر آن می باشند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح نمود: همچنین از سویی دیگر رضایت مصرف نماینده از قیمت و کیفیت محصولات نیز اهیمت ویژه ای دارد که در این خصوص نیز نمایندگان مجلس خواستار و پیگیر اجرای کامل استانداردها در حوزه صنعت خودرو می باشند.

وی خاطرنشان نمود: برای پیگیری این امور در هفته های آینده نیز جلساتی با خودروسازان و مسئولان وزارت صنعت در کمیسیون صنایع طی هفته های آینده برگزار می گردد./

شنبه ۱۳ آبان   ۵:۲۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.