چرایی فعالیت زودهنگام انتخاباتی از سوی احزاب

اردیبهشت ۱۴۰۳

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: به طور قطع و یقین ۹۰ درصد نمایندگان مجلس دهم را اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل خواهند داد.

“حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های بعضی جریانات سیاسی به منظور حضور در انتخابات مجلس دهم از هم‌اکنون اظهار داشت: به طور قطع و مسلم مجلس دهم اگر نه صد در صد اما به طور قطع ۹۰ درصد آن را اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل تشکیل خواهند داد و این امر مستلزم فعالیت گسترده از هم‌اکنون است.
 
وی تصریح کرد: فعالیت زودهنگام بعضی جریانات سیاسی به منظور بسترسازی شرایط برای حضور قدرتمند در دهمین دوره از انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مجلس فعلی و دهم دارای تفاوت‌های بسیار بسیاری با یکدیگر خواهند بود، گفت: تفاوت در ساختار، عملکرد دیدگاه و آینده‌نگری نمایندگان از جمله مسائلی است که می‌توان از هم‌اکنون در مقایسه مجلس نهم و دهم به آن اشاره داشت.

حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی به فعالیت انتخاباتی فعالان سیاسی در زمان فعلی اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط کنونی با قبل بسیار متفاوت است و برای موفقیت در چنین عرصه‌هایی باید از هم اکنون به منظور روشنگری مردم در سطح جامعه به فعالیت‌های مختلف پرداخت و دیدگاه‌ها و تفکرات احزاب را به صورت غیر‌آشکار به جامعه انتقال داد.
 
وی ابراز داشت: جریانات سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرای معتدل باید از هم اکنون به تدریج و آرام، بستر را به منظور پیشبرد اهداف انقلاب و همسویی و همفکری با دولت یازدهم برای تصدی اکثریت کمیسیون‌های مجلس دهم فراهم کنند.

گفتنی است انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال ۹۴ برگزار می‌شود و بسیاری از جریانات سیاسی به منظور کسب اکثریت کرسی‌های مجلس از هم‌اکنون به فعالیت در تدوین برنامه‌ها و بازسازی تشکیلاتی خود می‌پردازند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.