ژوزه: بازی قبل شانس آوردیم که نباختیم/باید بازی ما و داماش را عقب بیاندازند

به گزارش خبرآنلاین؛سرمربی پرسپولیس نمی دانست که تیمش به خاطر بازی تیم ملی فقط یک روز قبل از بازی با داماش فرصت آماده سازی دارد. او وقتی این خبر را شنید این واکنش را نشان داد:«خبر بدی به من دادید. واقعا مفهومی ندارد که ما فقط یک روز برای آماده سازی خود وقت داشته باشیم، چرا که بازیکنانی که از تیم ملی می‌آیند باید دوباره ریکاوری کنند و آماده بازی شوند. باید بازی ما را عقب بیاندازند و این حقی است که باشگاه ما دارد. ما برای این بازی چهار ـ پنج روز وقت می‌خواهیم.»

او این را گفت و با اشاره به بازی صبا ادامه داد:« فقط باید این بازی را ببریم.ما بازی آخر را مساوی کردیم و یک شانس آوردیم و آن هم این بود که داور گل دوم حریف را ندید. در بقیه موارد بدشانسی داشتیم و یک بازیکن مان هم مصدوم شد.من می دانم که هواداران نگران نتیجه بازی هستند.دیگر نمی خواهیم امتیاز از دست بدهیم. سعی می‌‌کنیم با دوندگی و جنگندگی سه امتیاز را به دست آوریم. باز هم می گویم که باید صبورتر باشیم. نمی‌شود در یک ماه تیم را جمع کرد. پرسپولیس در حال پیشرفت است تا به حدی که ما می‌خواهیم برسد.»

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیمش تا زمان رویارویی با استقلال در هفته‌ ششم لیگ برتر به هماهنگی لازم برسد، گفت:« تا آن زمان باید بیشتر پیشرفت کنیم. همه تیم‌ها بعد از این هفته‌ مدتی در تعطیلات هستند، چرا که تیم ملی بازی دارد. نمی‌دانم چند بازیکن از ما باید به این تیم بروند، اما در کل برای ما خوب نیست. هر چند که این موضوع ممکن است برای تیم‌های دیگر وجود داشته باشد. برای ما مهم است که با شرایط خوبی به داربی برسیم، چرا که بازی مخصوصی برای ما است. می‌خواهیم بهتر از الان باشیم. من ده ها بار پیش از این در کشورهای مختلف داربی را تجربه کرده‌ام. همه بازیکنان می‌‌خواهند در بازی باشند و همه تماشاگران می‌‌خواهند که بازی را ببریم.»

وی در پاسخ به این سوال که هواداران نگران خط دروازه‌ پرسپولیس هستند تا مثل فصل قبل نشود؟ گفت:« فصل پیش تیم ۵۸ گل خورده بود و اصلا نمی‌شود روی این عدد فکر کرد، اما بازیکنان ما خیلی حرفه‌ای هستند و می‌توانند شرایط خود را بهتر کنند. ما علاوه بر گردان یک دروازه‌بان داشتیم و باید یک دروازه‌بان دیگر هم می‌گرفتیم. نلسون با مسئولیت من به پرسپولیس آمده و تنها بازیکنی است که به باشگاه گفتم که او را به پرسپولیس بیاورد. او تجربه زیادی دارد و می‌تواند به تیم کمک کند.»
 

۲۵۱ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.