مانوئل ژوزه: داربی جرقه‌ی شروع برای پرسپولیس واقعی است

ایسنا: مانوئل ژوزه در نشست خبری پیش از داربی ۷۵ قبل از شروع پرسش‌های خبرنگاران اظهار کرد: حضور ما در کنفرانس برای داربی بزرگ فرداست. این بازی، دیداری است که همه مربیان و بازیکنان دوست دارند در آن شرکت داشته باشند. این داربی‌ها هستند که عشق و علاقه به فوتبال را بیشتر و بیشتر می‌کنند. من بیش از ده‌ها بار داربی را تجربه کرده‌ام. بازی‌های خاص و پرشوری هستند. امیدوارم که فردا هم بازی خوبی داشته باشیم.
وی ادامه داد: چیزی که درباره بازی فردا فکر می‌کنم این است که ما می‌خواهیم شرایطی که در آن قرار داریم را تغییر دهیم. در دو سال آخری که در عربستان و مصر بودم تنها در یک بازی باختم و آن هم در بازی‌ای بود که ۷۴ نفر کشته شدند و به خاطر داور در آن بازی شکست خوردیم.

وی افزود: در دوران کاری‌ام این بدترین شروعی است که داشتم و دلیلش هم این است که کارها خیلی سریع‌ انجام شده است و ما هم کمی بدشانس بوده‌ایم اما در ۵ بازی گذشته نزدیک به ۲۲ موقعیت گل داشتیم ولی گل‌های کمی به ثمر رساندیم. ما یک اشتباه می‌کردیم و حریف به گل می‌رسید. در فوتبال گاهی اتفاق می‌افتد که شرایط برای یک تیم منفی است و وقتی که این گونه باشد اعتماد به نفس بازیکنان پایین می‌آید و عصبی می‌شوند و نمی‌توانند نمایشی که باید را از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی گذشته برابر داماش گفت: در این بازی ۱۱ به ۱۰ بودیم ولی حریف از یک اشتباه ما استفاده کرد و گل زد. نیمه اول آن بازی در دست ما بود ضمن اینکه داور دو پنالتی را هم برای ما نگرفت. در آن بازی روی یک اشتباه شکست خوردیم. تیم ما به یک جرقه احتیاج دارد تا شروع دوباره‌ای داشته باشد. امیدوارم که این جرقه فردا زده شود.

ژوزه افزود: در داربی معمولا بازیکنان تاکتیکی حضور دارند و جزئیات کوچک است که باعث می‌شود یک تیم پیروز شود. باید از اشتباه حریف استفاده کرد. امیدوارم که فردا ما اشتباه نکنیم و از اشتباه حریف‌مان بهره ببریم و شانس هم با ما یار باشد. ما یک گروهی هستیم که در حال پیشرفتیم اما تاکنون نتایج خوبی را کسب نکرده‌ایم ولی به هر حال فوتبال همین است و فردا با آرامش می‌رویم تا در بازی پیروز شویم.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.