ژوزه گلوی بازیکنان پرسپولیس را گرفته بود!

۱۱م دیماه ،

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به دست آمدن گل‌های پرسپولیس از روی کار ترکیبی جای امیدواری دارد، گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از رفتن “مانوئل ژوزه” از نظر روحی متحول شده‌اند به گونه‌ای که انگار آن مربی پرتغالی گلوی آنها را گرفته بود.

خبرگزاری مهر: عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه به دست آمدن گل‌های پرسپولیس از روی کار ترکیبی جای امیدواری دارد، گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از رفتن “مانوئل ژوزه” از نظر روحی متحول شده‌اند به گونه‌ای که انگار آن مربی پرتغالی گلوی آنها را گرفته بود.

ابراهیم آشتیانی در مورد پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس برابر فجرسپاسی در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: من بعد از بازی با صنعت نفت هم گفتم که پرسپولیس متحول شده است. کارهای ترکیبی بازیکنان بهتر شده و تمام فاکتورهای فوتبال در زمین اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس می‌توانست چند گل دیگر برابر فجر به ثمر برساند، افزود: گل‌های پرسپولیس اتفاقی به دست نیامد. بازیکنان روی کار ترکیبی گل زدند که این جای امیدواری دارد. پرسپولیس در ثانیه‌های ابتدایی و بعد از چند پاسکاری زیبا بازیکنان فجر را غافلگیر کرد و به گل رسید.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص موقعیت‌هایی که بازیکنان این تیم به راحتی از دست می‌دهند، تاکید کرد: کریم انصاری‌فرد ظرفیت بسیاری در گلزنی دارد. او یکی از بهترین مهاجمان ایران است ولی باید بیشتر تمرین کند تا بتواند از تمام فرصت‌هایی که در یک مسابقه به دست می‌آورد استفاده کند.

آشتیانی در پاسخ به این سئوال که “چه چیزی سبب شده پرسپولیس بعد از رفتن ژوزه راحت‌تر بازی کند”؟ اظهار داشت: من یکی از منتقدان ژوزه از هفته‌های ابتدایی بودم. او اگر همان زمان به کمیته فنی می‌آمد و به حرف ما گوش می‌کرد الان در کورس قهرمانی بودیم! تحول روحی بازیکنان بهترین تغییری که بعد از رفتن ژوزه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: انگار ژوزه گلوی بازیکنان را گرفته بود! او هر بازیکنی که “چپ و راست می‌رفت” را خارج می‌گذاشت. او به صورت غیر انسانی شخصیت بازیکنان را زیر سئوال می‌برد؛ به عنوان مثال پولادی را در بازی با مس بعد از ۱۵ دقیقه خارج کشید که این کارش به دور از شان یک مربی بود.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در پایان با انتقاد از مربیان خارجی گفت: مربیان خارجی که به ایران می‌آیند، نژاد پرستند! آنها فکر می‌کنند فوتبال را فقط خودشان می‌فهمند. این برای مردم ایران بدترین چیز است.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر روز یکشنبه و در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه ۲ بر صفر برابر فجرسپاسی به پیروزی دست یافت.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.